AnonymBruker Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Skal jeg føre opp i meldekortet at jeg tar sommerferie? Får man AAP i ferien eller må jeg gå uten inntekt? Lønnen min blir trukket i juni slik at jeg kun får feriepenger og ikke lønn. Anonymkode: c252f...129 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Hvis du fører opp ferie får du ingen penger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Everybody skrev (15 minutter siden): Hvis du fører opp ferie får du ingen penger. Jeg har ferie fra jobb men ? Behandler har ferie. Anonymkode: c252f...129 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everybody Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har ferie fra jobb men ? Behandler har ferie. Anonymkode: c252f...129 Send en melding til NAV og hør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai Nei. Eneste forskjellen er at du skal IKKE huke av for at du har jobbet. Dvs, du får vanlig lønn + full AAP i måneden du tar ferie. Dette har jeg gjort de 2 årene jeg har gått på AAP Anonymkode: c3ffc...3c7 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nei. Eneste forskjellen er at du skal IKKE huke av for at du har jobbet. Dvs, du får vanlig lønn + full AAP i måneden du tar ferie. Dette har jeg gjort de 2 årene jeg har gått på AAP Anonymkode: c3ffc...3c7 Takk! Anonymkode: c252f...129 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.