Gå til innhold

Hva er din beste medisin for angst/uro? Ikke vanedannene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (2 minutter siden):

150 mg. Panikkanfall vet jeg ikke.

Ok grunnen at jeg spør er fordi jeg bruker 100 mg av den til å sove på, og da får jeg sove så muligens jeg må prøve den i lavere doser for å se. 

Anonymkode: e8f16...c47

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

?

Alimemazin 20 mg for søvn. Veldig enkel å få hos legen. Og har super effekt. Nesten like effektiv som vival, har bare ikke like lang halveringstid. Dette kan du bruke i kombinasjon med vival. 

Anonymkode: 03a86...69d

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alimemazin 20 mg for søvn. Veldig enkel å få hos legen. Og har super effekt. Nesten like effektiv som vival, har bare ikke like lang halveringstid. Dette kan du bruke i kombinasjon med vival. 

Du behøver dom oftest ikke gå til legen engang, bare å tinge legekontoret eller sende resept på helsenorge. Leger er veldig fine med å skrive de ut. 

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

Du behøver dom oftest ikke gå til legen engang, bare å tinge legekontoret eller sende resept på helsenorge. Leger er veldig fine med å skrive de ut. 

Noe som var enda bedre som de hadde før var dråpene av dette- da kunne man dosere seg akkurat slik man selv ønsket, men disse må man i såfall bestille fra sverige. 

Veldig godt beroligende, men du vil bli sløv + kutt ut alt av koffein og ta b og magnesium tilskudd før du legger deg - det reduserer angst. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Alimeamzin er ikke det vallergan eller tar jeg feil?

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Noe som var enda bedre som de hadde før var dråpene av dette- da kunne man dosere seg akkurat slik man selv ønsket, men disse må man i såfall bestille fra sverige. 

Veldig godt beroligende, men du vil bli sløv + kutt ut alt av koffein og ta b og magnesium tilskudd før du legger deg - det reduserer angst. 

Jeg har personlig ingen effekt av seroquel. Sliter med å puste og våkner stadig opp av dette. 

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alimeamzin er ikke det vallergan eller tar jeg feil?

Det er nesten det samme, en liten forskjell tror jeg. Vallergan selges ikke lengre. Aldri prøvd vallergan. Men det hjelper neg med mase angst til å roe ned ut i 18 timer i etterkant av inntak. Og som sagt velfig lett å få hos legen. 

Annonse

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Det er nesten det samme, en liten forskjell tror jeg. Vallergan selges ikke lengre. Aldri prøvd vallergan. Men det hjelper neg med mase angst til å roe ned ut i 18 timer i etterkant av inntak. Og som sagt velfig lett å få hos legen. 

Ja ok jeg får undersøke med legen min.

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...