Gå til innhold

Til dere som "kjenner meg:-)


Dystonia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Dystonia!

Jeg skrev noen innlegg til deg under et annet nick,da jeg var inne her for ca et halv år siden.

Kjenner deg ikke så altfor godt,men jeg leste dette allikevel.

Til lørdag skal jeg sitte pal foran TV`n ;-)

GO GIRL!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være sterke saker Dystonia. Exploreren min gikk fullstendig i føn og klarte ikke å lese den siden. Skal prøve igjen. Og er det noe som skal foregå på tv på lørdag, da skal jeg fyre opp tv'n for første gang siden st.hans og se godt etter :o)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari_pari

Men jøss, er du i media nå igjen! :-)

Skal se etter deg på lørdag, jeg. *s*

Hei!

Jeg kjenner deg egentlig ikke, men har da fätt med meg at du er DOL'er du ogsä :-)

Du er heldig som fär treffe Jörn Hoel. Han har deilig stemme og vi har bursdag pä samme dag!!

Jeg bor for tiden i Tyskland sä jeg fär ikke sett programmet, men det er garantert nok av andre nordmenn som sitter klistret til skjermen när Tore er pä sporet.

Viel Spaß!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Dystonia!

Jeg skrev noen innlegg til deg under et annet nick,da jeg var inne her for ca et halv år siden.

Kjenner deg ikke så altfor godt,men jeg leste dette allikevel.

Til lørdag skal jeg sitte pal foran TV`n ;-)

GO GIRL!!!!!

Så flott!

Skal se programmet :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være sterke saker Dystonia. Exploreren min gikk fullstendig i føn og klarte ikke å lese den siden. Skal prøve igjen. Og er det noe som skal foregå på tv på lørdag, da skal jeg fyre opp tv'n for første gang siden st.hans og se godt etter :o)

*klem*

Maigådd!! Lover å sitte klistra foran skjermen og hyyyle at "hu kjenner jeg":))) Ikke mange forunt å få dedikert en egen sang ..også Jørn da *s*

Lykke til - og du? Kos deg:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempe flotte nyheter.

Jeg skal også se på det programmet.

Både Tore på sporet og Jørn Hoel er flotte gutter.

Vet du om Jørn Hoel skal synge den sangen(din sang) på lørdagen?

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dystonia.

Ja på lørdag må jeg se på Tore på spore. Heldiggrisen som får møte Jørn Hoel. Skulle ønske det var meg som fikk møte han. Han er jo bare såååååå herlig.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så artig, Dystonia!

Vet du, jeg satt i bila i dag og tenkte med meg selv; "Lurer på om ikke Anette røper hvilken låt Jørn Hoel har skrevet til henne snart! Det var jo den 11. for flere dager siden ;)" Tenkte jeg skulle spørre deg i dag faktisk, men da blir det ikke nødvendig da ;)

Jeg reiser til Trondheim i morgen, så jeg skal nok samle familien og se Tore på Sporet ;) Lykke til!!!

http://www.geocities.com/linedol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh! En meddoling på NRK i beste sendetid :o)

Så moro dette med sangen!!! Kjenner deg ikke, men jeg trur jeg må se på allikevel, gitt!

Lykke til på lørdag og kos deg masse *også kjekken Jørn, da..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...