Gå til innhold

Hvor mange medisiner bruker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal selv begynne på SSRI i morgen som er 6. medikamentet jeg vil stå på, syntes det er skremmende mye.
Ett par av de skal jeg sepponere når jeg forhåpentligvis blir mer stabil etter SSRIen virker. 

Anonymkode: 0bc94...8a9

Bruker Paracet ved behov. 

Anonymkode: f19cb...d43

Everybody
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal selv begynne på SSRI i morgen som er 6. medikamentet jeg vil stå på, syntes det er skremmende mye.
Ett par av de skal jeg sepponere når jeg forhåpentligvis blir mer stabil etter SSRIen virker. 

Hvilke bruker du?

AnonymBruker
Everybody skrev (10 minutter siden):

Hvilke bruker du?

Utenom den for blodtrykket(som jeg ikke vet om jeg trenger lengre) er det mye vanedannende etc. pluss atarax(skammer meg over å nevne de andre), brukes i samråd med lege, så er ikke noe misbruk, men jeg vil av de og må bli mer stabil først. Håper SSRIen hjelper meg ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Annonse

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (9 timer siden):

Bruker nå Litium, Zyprexa, Latuda, Leponex, Fevarin, Alimrmazin og Vival ved behov. Men holder på å seponere Zyprexa og Latuda. Så ender med 4-5 medisiner. 

Funket ikke Latuda siden du skal seponere den? 

Anonymkode: 43ed7...39f

Glitter
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Funket ikke Latuda siden du skal seponere den? 

Anonymkode: 43ed7...39f

Den funket en god del, men de synes ikke den funket nok. Men er skeptisk til Leponex da. Har vært i nedstemt humør i dag. Redd det er pga Leponex..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...