Gå til innhold

Jeg fikk 50 røde roser på døren i dag :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ble vanvittig glad og overrasket ❤️ Har aldri fått så mange roser før. Og han jeg fikk dem av er jeg begynt å bli forelsket i og han er i meg. Så eg er helt satt ut her jeg sitter. Noen her inne som har fått så mange røde roser før? Men han vet jeg elsker røde roser. Åh for en herlig god mann ❤️ 

Anonymkode: a13d3...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ble vanvittig glad og overrasket ❤️ Har aldri fått så mange roser før. Og han jeg fikk dem av er jeg begynt å bli forelsket i og han er i meg. Så eg er helt satt ut her jeg sitter. Noen her inne som har fått så mange røde roser før? Men han vet jeg elsker røde roser. Åh for en herlig god mann ❤️ 

Jeg skrev feil, 60 røde roser ❤️ Så vakre

448086821_837860494863172_826700545597940783_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da. :) Det har jeg aldri opplevd selv. :)

En gang fikk jeg tørkede roser og et slags dikt av en medpasient som skulle skrives ut da. 😅

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (1 time siden):

Så koselig da. :) Det har jeg aldri opplevd selv. :)

En gang fikk jeg tørkede roser og et slags dikt av en medpasient som skulle skrives ut da. 😅

Jo takk det var veldig koselig og overraskende :) Ja tørkede roser er flott og, har hatt det hengende i taket før. Koselig du fkk det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jo takk det var veldig koselig og overraskende :) Ja tørkede roser er flott og, har hatt det hengende i taket før. Koselig du fkk det :)

Ja det var koselig. 

Nå kan du kose deg med at du har en beundrer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Ja det var koselig. 

Nå kan du kose deg med at du har en beundrer. :)

Jo takk for det :) Men vi blir nok mest sannsynlig kjærester etterhvert ❤️ Han er min beste venn og har kjent hverandre i en årrekke. Han har alltid elsket meg, men er de siste ukene jeg har fått følelser for han, så han var hos meg forrige lørdag og søndag og vi hadde det veldig koselig og fint sammen, skal på date i morgen også. Så det ser veldig postivt og fint ut for oss ❤️ Han overrasket meg godt med alle rosene jeg fikk og i dag ❤️ Så lurer på hvor mange roser det blir på meg i fremtiden ja :) Jeg smelter totalt jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...