Gå til innhold

GOD MORGEN!!


Tayzonia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En riktig god morgen til deg også.

Ser ut som om jeg er i ferd med å bli frisk nå, så jeg håper å unngå en influensa eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mon@mi

Goooooood mooooooorgen til deg også...ikke noe influensa her i gården nei...hehe...kun matetid for en liten kattunge på ca 2-3 uker...:))

Først en hund...og så en katt...hørest ikke det koz ut :))

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trampe

Gooood morgen til deg også!!! HVA er influensa?? Har til dags dato ikke hatt det....

Håper dagen din blir flott Tayzonia!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Har allerede hatt influensa to ganger i løpet av de siste 3 ukene, så det er eg ferdig med ! :)

Mvh

Har jeg slåss med deg?

Evt. hva er nicket ditt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg slåss med deg?

Evt. hva er nicket ditt da?

Slåst har vi neppe, i hvertfall ikkje fysisk tror ikkje vi har vært i verbal slosskamp heller.

Har alltid brukt navnet mitt Geir som nick, bortsett fra en liten periode da eg ikkje huska passordet mitt, og måtte bruke GeirB.

*SSS*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slåst har vi neppe, i hvertfall ikkje fysisk tror ikkje vi har vært i verbal slosskamp heller.

Har alltid brukt navnet mitt Geir som nick, bortsett fra en liten periode da eg ikkje huska passordet mitt, og måtte bruke GeirB.

*SSS*

Mvh

Tenkte på fight club, jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hoster på Amiga*

Sånn!

;-)

Influensaen er nesten over for i år her nede sa de på lokalnyhetene, dessuten hadde jeg en kraftig høsten 2000 med lungebetennelse! I år skal jeg vaksinere meg i tide! :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Influensaen er nesten over for i år her nede sa de på lokalnyhetene, dessuten hadde jeg en kraftig høsten 2000 med lungebetennelse! I år skal jeg vaksinere meg i tide! :-Þ

Vekka jeg deg med SMS????:-))

*morgenklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekka jeg deg med SMS????:-))

*morgenklem*

Nei jeg sto opp kl. 0800 kjempetrøtt, har vært våken flere ganger i natt for jeg har bare drømt tull, nå heller jeg innpå med kaffe for å prøve å fungere litt! :-)

*morgenklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det håper du ikke, det.

Nå er det dessuten for seint - sesongen er over. Hehehehehehe..

*zuz*

Ikke på nord-vestlandet...

*HOST*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på nord-vestlandet...

*HOST*

Uffda... *blåse på*

Tips:

> Konjakk

> Svarthyllbærdråper

> Toddy

> Pledd

> Raggsokker

> Suppe

> Ranglere, sms, ICQ, tlf osv for medfølelse & sånn

God bedring! :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda... *blåse på*

Tips:

> Konjakk

> Svarthyllbærdråper

> Toddy

> Pledd

> Raggsokker

> Suppe

> Ranglere, sms, ICQ, tlf osv for medfølelse & sånn

God bedring! :o)))

Takketakk!

Har ligget under dyna og syns synd på meg selv det meste av kvelden og det eeeeeeeeeeeeer så kjedelig å være syk når ingen er der som kan stelle og stulle litt rund en!! Daaaakarmei! ;-)

Ei venninne kom innom med cola og sjokolade litt tidligere i kveld da. Hun er så søt at, og det varmet et allerede feberopphetet hjerte. Hehe...

Ellers har det vært dårlig med både rangling, ICQ og sms, gitt. Den som hadde hatt en lap-top... *sukk*

Nå har jeg en date med et brett Ibux og en kopp grønn te. ;-)

*host&snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...