Gå til innhold

Mistet meg selv til angsten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Jeg har veldig mye angst. Og har hatt det en stund. Antagelig deprimert også- pga dette. Oppi dette så føler jeg at jeg har mista meg selv. Gamle meg. Jeg er bare i en overlevelsesmodus. Er det andre som har opplevd dette også? Har dere klart å finne tilbake til dere selv?

Anonymkode: 07411...63e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/483322-mistet-meg-selv-til-angsten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Går du til behandling eller får du medisiner som kan hjelpe deg?

Anonymkode: 87e07...75f

Har prøvd litt medisiner, men det har ikke hjulpet meg noe. Har psykolog da. Men føler ikke hen hjelper meg med at jeg har mista meg selv.

Lurer veldig på om noen har opplevd det og klart å bli seg selv igjen. Er det vanlig å oppleve det slik?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har prøvd litt medisiner, men det har ikke hjulpet meg noe. Har psykolog da. Men føler ikke hen hjelper meg med at jeg har mista meg selv.

Lurer veldig på om noen har opplevd det og klart å bli seg selv igjen. Er det vanlig å oppleve det slik?

Kan være du får svar her fra noen som har opplevd noe tilsvarende, men vil uansett anbefale deg å snakke med psykologen om disse tingene.

Det kan også ta en stund før du finner rett type medisin og rett dose som fungerer for deg.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan være du får svar her fra noen som har opplevd noe tilsvarende, men vil uansett anbefale deg å snakke med psykologen om disse tingene.

Det kan også ta en stund før du finner rett type medisin og rett dose som fungerer for deg.

Ja gjør selvsagt det. Men det er noe med å høre om andres opplevelser. Jeg syns det er litt godt og trygt å eventuelt høre at jeg ikke er alene om det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...