Gå til innhold

Zirine


Gjest punkyB

Anbefalte innlegg

Gjest punkyB

Jeg overlevde en hel kveld i går uten internett ...... wups - du datt ikke av stolen vel??

Imorgen - blir ei venninne av meg med også - du har nøtt henne før.

Skal vi bare møtes - spise - finne kino - kjøpe billetter - gå på kino?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det nettet som er nede hos deg eller er det maskinen som har streika?

Ja, vi bare rett og slett gjør det som du antyder - møtes - spiser - finne kino - kjøpe billetter og gå på kino. Flink jente :)

... og venninna di er selvfølgelig velkommen til å bli med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Er det nettet som er nede hos deg eller er det maskinen som har streika?

Ja, vi bare rett og slett gjør det som du antyder - møtes - spiser - finne kino - kjøpe billetter og gå på kino. Flink jente :)

... og venninna di er selvfølgelig velkommen til å bli med.

Den PCn hjemme er jo gamlejobben sin - så jeg har pakkan sammen. Gjorde det mens K'en virka serdu ..... slepit ?? nææjjjj.... SKal få hjemmepc her på jobben men det tar kanskje noen uker ....

Sender en SMS jeg imorra om tid og sted. Blir vel rundt national en gang - rett etter jobb kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den PCn hjemme er jo gamlejobben sin - så jeg har pakkan sammen. Gjorde det mens K'en virka serdu ..... slepit ?? nææjjjj.... SKal få hjemmepc her på jobben men det tar kanskje noen uker ....

Sender en SMS jeg imorra om tid og sted. Blir vel rundt national en gang - rett etter jobb kanskje?

Japp, gjør det. Vi glær oss :)

Når er siste dag på jobben forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Japp, gjør det. Vi glær oss :)

Når er siste dag på jobben forresten?

Har begynt i den nye - startet rett etter påske. Har bare 'glemt' å levere PC'en .....

Men ikke spør om jeg gjør noe .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt i den nye - startet rett etter påske. Har bare 'glemt' å levere PC'en .....

Men ikke spør om jeg gjør noe .

Gjør du noe bortsett fra å sitte på dol? *knegge og vri hendene sammen* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest punkyB

Gjør du noe bortsett fra å sitte på dol? *knegge og vri hendene sammen* :)

Ja , funderer ut faenskap mot frekke mennesker ..... *skule*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

*hehe*

Men du, jeg tenkte - skal vi se den Beautiful Mind?

Russel kan jeg godt se *S*

Den går 18 og 20.50 ca. på KLingenberg. Skal vi ta 1. eller 2. forestilling ? Jeg vil helst dra rett etterjobb - da passer 18 best.. Kan gjerne møte dere 16.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russel kan jeg godt se *S*

Den går 18 og 20.50 ca. på KLingenberg. Skal vi ta 1. eller 2. forestilling ? Jeg vil helst dra rett etterjobb - da passer 18 best.. Kan gjerne møte dere 16.30

Jeg føler ingen umiddelbar motstand mot det forslaget, ergo kan vi gjerne si at det har gått igjennom.

Faen, der brakk jeg en negl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest voodoopunkyB

Jeg føler ingen umiddelbar motstand mot det forslaget, ergo kan vi gjerne si at det har gått igjennom.

Faen, der brakk jeg en negl.

*knegg* da virka det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da , leit med hemoene .

MEN - har snakket med x - hun kan ikke møte oss før ved 17-tiden - og da blir det litt snaut med tid før kinoen kl. 18. Hva med denne isteden ??

http://www2.filmweb.no/film/article.jhtml?articleID=5473

Begynner kl. 18.50

Hvis vi ikke skal spise først så har vi jo god til frem til 18 kinoen. Skal dere krype fra Nasjonalteatret til Saga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Hvis vi ikke skal spise først så har vi jo god til frem til 18 kinoen. Skal dere krype fra Nasjonalteatret til Saga?

Hvem har sagt vi ikke skal spise da !!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt vi ikke skal spise da !!??

Jo, vi skulle spise, men ikke før ETTER kinoen, sa du i et innlegg jeg ikke finner.

Men herregud - drit i det - vi spiser før kinoen da *sukke og riste på hodet*. Du må IKKE bestemme deg, det er farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Jo, vi skulle spise, men ikke før ETTER kinoen, sa du i et innlegg jeg ikke finner.

Men herregud - drit i det - vi spiser før kinoen da *sukke og riste på hodet*. Du må IKKE bestemme deg, det er farlig.

Du kan da ikke komme med slike uhørte påstander uten å legge ved en link til !!!

Jeg har aldri feil - jeg gjentar ALDRI

Jeg har fått et anfall av beslutningsvegring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ikke komme med slike uhørte påstander uten å legge ved en link til !!!

Jeg har aldri feil - jeg gjentar ALDRI

Jeg har fått et anfall av beslutningsvegring

Jeg lette men jeg fant ikke linken. Jada, jeg lette. Men jeg gidder ikke lete mer, nå går jeg og lager mat. Hadet.

*suss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Jeg lette men jeg fant ikke linken. Jada, jeg lette. Men jeg gidder ikke lete mer, nå går jeg og lager mat. Hadet.

*suss*

Sør kan sikkert hjelpe deg med noen linker.

Jeg skal trene jeg nå - ja du hørte riktig - trene. Det går nok over snart.

*suss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...