Gå til innhold

Kan jeg forvente samme effekt av Wellbutrin nå som første gang jeg brukte den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan jeg forvente samme effekt av Wellbutrin nå som første gang jeg brukte den?

Jeg har bipolar type 2 og gikk tidligere på maks dose Wellbutrin i tillegg til Litium og Abilify. Jeg hadde ett ønske om å "finne meg selv uten medisiner" så jeg valgte derfor å slutte. Men nå har jeg innsett at jeg må bruke medisiner så nå for tiden bruker jeg en moderat dose Seroquel depot og fastlegen mener jeg nå har 'perfekt dose'.

Jeg har ett ønske om å begynne på igjen med Wellbutrin da jeg tenker det er akkurat det jeg trenger ettersom det er depresjoner og lite energi osv som jeg sliter med. Så jeg venter bare på å få time hos psykiater for å få klarsignal til å starte opp igjen siden det var det de krevde. Men kan jeg forvente samme effekt og bivirkninger denne andre gangen jeg starter opp med Wellbutrin eller kan det variere fra gang til gang? Jeg mener jeg har hørt at enkelte pasienter kan oppleve at man ikke får like god effekt 2. gang man bruker ett medikament? Kan dette også gjelde Wellbutrin? (Første gang jeg brukte den hadde jeg heldigvis ingen bivirkninger og ganske grei virkning).

Anonymkode: 4e135...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...