Gå til innhold

Messenger "henger"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen andre som opplever at Messenger henger, og at det blir umulig å skrive noe eller å flytte markøren? Merker noen ganger at dol henger også. Det med Messenger har skjedd to ganger nå med bare en dags mellomrom. Synes fb henger også. Dol opplever jeg stadig vekk er ustabil, så det bekymrer jeg meg ikke så veldig over. Men litt. 

Og da lurer jeg jo på hva det kan skyldes, og blir litt engstelig for om noen har overtatt kontrollen over mobilen min. Hvor sannsynlig er det?

PS! Jeg mener dette seriøst. 

Anonymkode: c0076...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Problemet går bort straks jeg restarter telefonen da. Men har restartet to ganger siden i går. 

Anonymkode: c0076...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje telefonen din er dårlig?

Anonymkode: 22ab0...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kanskje telefonen din er dårlig?

Anonymkode: 22ab0...d4a

Ja, kan jo hende. Den er 2 år gammel da, så burde kanskje holde litt lengre enn det. Men vet ikke. Kan tenke over å kjøpe ny hvis dette viser seg å være gjentakende. Jeg blir bare redd jeg har fått trykket på noe greier på nett som har ført til at noen har kunnet ta kontroll over mobilen. Men jeg pleier å være veldig forsiktig. 

Anonymkode: c0076...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, kan jo hende. Den er 2 år gammel da, så burde kanskje holde litt lengre enn det. Men vet ikke. Kan tenke over å kjøpe ny hvis dette viser seg å være gjentakende. Jeg blir bare redd jeg har fått trykket på noe greier på nett som har ført til at noen har kunnet ta kontroll over mobilen. Men jeg pleier å være veldig forsiktig. 

Anonymkode: c0076...eeb

Har du forsøkt det ultimate trikset med å slå telefonen helt av og på igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (53 minutter siden):

Har du forsøkt det ultimate trikset med å slå telefonen helt av og på igjen?

Ja, gjorde det like i sta. Skrudde telefonen helt av, ventet ca ett minutt og så slo den på igjen. Det ble bedre på fb en liten stund, men nå er problemet tilbake igjen. Messenger har jeg ikke testet så mye enda. 

Anonymkode: c0076...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror jeg burde kjøpe meg ny telefon. Evt malware (er det det det heter?) vil da bli borte, ikke sant? Det er vel bare denne enheten som evt er infisert? 

Anonymkode: c0076...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg satt telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger, og konfigurert på nytt. Får håpe ting blir i orden igjen nå. Så langt ser det bra ut :)

Anonymkode: c0076...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

har med nettverket du bruker å gjøre, eller at tlf er gammel. ingen driver å spionerer på deg, dette er velkjente probs alle får med f.eks dårlig nettverk

Anonymkode: d995a...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

har med nettverket du bruker å gjøre, eller at tlf er gammel. ingen driver å spionerer på deg, dette er velkjente probs alle får med f.eks dårlig nettverk

Anonymkode: d995a...62f

Ja, kan godt være. Men ingen svarte meg noe beroligende her, før du gjorde det nå. Fikk bare et forslag om å slå mobilen helt av (ikke restarte som jeg til da hadde gjort), og slå den på igjen. Det var alt, men det gjorde jeg. Jeg tenkte selv på dårlig nettverk, så spurte en nabo jeg har kontakt med om nettet var ustabilt, men for henne var det ikke det. Det ga mer næring til at jeg ble overvåket, så derfor gjorde jeg det jeg gjorde. Alle evt virus o.l ville jo da "dø", og mobilen bli helt rein igjen. Litt av en jobb var det jo, men nå føler jeg meg trygg :)

Anonymkode: c0076...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...