HĂžnepĂžne123 Skrevet 22. juni 2024 Skrevet 22. juni 2024 Hjelp!!! Er helt desperat... đȘđȘ Er det noen som kan tipse om et medisinpreparat som hjelper mot ulvehungeren og vektĂžkningen jeg fĂ„r nĂ„r jeg gĂ„r pĂ„ quetapine/serequel? Meg og fastlegen klĂžr oss i hodet! Det er ikke aktuelt Ă„ bytte sistnevnte da den hjelper enormt pĂ„ sĂžvn kombinert med 7,5 mg zoplicone). Har ikke prĂžvd noe som fungerer like godt pĂ„ sĂžvn som Quetapine. Det er ikke aktuelt Ă„ gĂ„ pĂ„ apodorm o.l pga jeg trenger Ă„ beholde retten til fĂžrerkort. Har gĂ„tt pĂ„ ozempic/wegowy og saxenda med god effekt mot vekten, men som nĂ„ har avtatt helt. Bruker nĂ„ naltrekson 3 mg x 3 til dagen. Men med liten effekt. Vekta er pĂ„ vei opp i rekordfart. OgsĂ„ interessert om noen vet om en lignende medisin som quetapine for SĂVN, men med uten vektĂžkning og ulvehungeren. Ikke abilify. 0 Siter
cilie Skrevet 23. juni 2024 Skrevet 23. juni 2024 HĂžnepĂžne123 skrev (18 timer siden): en lignende medisin som quetapine for SĂVN, Surmontil? Skal ikke gi vektĂžkning i lav dose, men det har heller blitt verre pĂ„ mat-og treningsfronten nĂ„r den brukes her⊠0 Siter
Everybody Skrevet 23. juni 2024 Skrevet 23. juni 2024 Nei, Seroquel er mildest med tanke pÄ effekt og bivirkninger. 0 Siter
frosken Skrevet 23. juni 2024 Skrevet 23. juni 2024 HĂžnepĂžne123 skrev (19 timer siden): Hjelp!!! Er helt desperat... đȘđȘ Er det noen som kan tipse om et medisinpreparat som hjelper mot ulvehungeren og vektĂžkningen jeg fĂ„r nĂ„r jeg gĂ„r pĂ„ quetapine/serequel? Meg og fastlegen klĂžr oss i hodet! Det er ikke aktuelt Ă„ bytte sistnevnte da den hjelper enormt pĂ„ sĂžvn kombinert med 7,5 mg zoplicone). Har ikke prĂžvd noe som fungerer like godt pĂ„ sĂžvn som Quetapine. Det er ikke aktuelt Ă„ gĂ„ pĂ„ apodorm o.l pga jeg trenger Ă„ beholde retten til fĂžrerkort. Har gĂ„tt pĂ„ ozempic/wegowy og saxenda med god effekt mot vekten, men som nĂ„ har avtatt helt. Bruker nĂ„ naltrekson 3 mg x 3 til dagen. Men med liten effekt. Vekta er pĂ„ vei opp i rekordfart. OgsĂ„ interessert om noen vet om en lignende medisin som quetapine for SĂVN, men med uten vektĂžkning og ulvehungeren. Ikke abilify. Har du ingen problemer med vekt dersom du ikke gĂ„r pĂ„ seroquel og lignende? Og spiser du jevnt og trutt for mye eller sliter du med overspisning, nĂ„ nĂ„r du gĂ„r pĂ„ seroquel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.