AnonymBruker Skrevet 24. juni Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg måtte bli veldig frisk før jeg kunne sette inn de mestringsstrategiene der. Nå har jeg lettere psykisk sykdom og kan bruke slike måter å avlede meg eller føle meg bedre. Har du egentlig vært alvorlig psykisk syk og har noen somhelst forståelse for hva du snakker om? Anonymkode: 16222...081 Ja det har jeg. Jeg har ligget i fosterstilling med panikklidelse og ikke fungert i det hele tatt. Men det som ikke hjelper er å bli liggende under dyna. press deg ut en gang om dagen til å gå en tur eller gjøre noe. ok, kanskje du er uenig med meg, men har du selv noe råd hva som hjelper deg når du er dårlig? Hva funker for deg? Anonymkode: 4a993...d12 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/483615-bli-friskere-tenk-minst-e/page/2/#findComment-4293213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.