Gå til innhold

Beroligende medisiner som ikke gir hestehunger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... anyone. Fått quetiapine hos legen, men den blir jeg jo bare feit av vet jeg...vival blir jeg svak av...

Anonymkode: f931a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

... anyone. Fått quetiapine hos legen, men den blir jeg jo bare feit av vet jeg...vival blir jeg svak av...

Anonymkode: f931a...779

Så du har prøvd Quetiapin før og opplevd å gå opp i vekt, eller har du bare hørt at noen gjør det? Det var litt uklart hva du mente. Men ikke alle får den bivirkningen, så hvis du ikke har prøvd det før ville jeg ha gitt det en sjanse. 

Forresten artig at du kaller det hestehunger. Jeg har bare hørt ulvehunger og oksehunger hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Det er ap og benzo som er beroligende(særlig benzo som du har prøvd vival fra). Du kan jo prøve det mildere benzoet sobril. Ellers er det vel ikke så mye p hente. Når du ikke takler små bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (10 minutter siden):

Det er ap og benzo som er beroligende(særlig benzo som du har prøvd vival fra). Du kan jo prøve det mildere benzoet sobril. Ellers er det vel ikke så mye p hente. Når du ikke takler små bivirkninger.

Det å få oksehunger er da ikke en liten bivirkning. Den kan bli ganske ødeleggende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Vendi skrev (2 timer siden):

Så du har prøvd Quetiapin før og opplevd å gå opp i vekt, eller har du bare hørt at noen gjør det? Det var litt uklart hva du mente. Men ikke alle får den bivirkningen, så hvis du ikke har prøvd det før ville jeg ha gitt det en sjanse. 

Forresten artig at du kaller det hestehunger. Jeg har bare hørt ulvehunger og oksehunger hehe 

Når jeg spiser extra legger det seg rett på. Var å henta ut quetiapin i stad, men usikker her for dette blir jeg jo feit av. Spiser i søvne, er det mulig å ta den på morgenen i steden for kvelden? Altså 25 mg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (1 time siden):

Det er ap og benzo som er beroligende(særlig benzo som du har prøvd vival fra). Du kan jo prøve det mildere benzoet sobril. Ellers er det vel ikke så mye p hente. Når du ikke takler små bivirkninger.

Blir muskelsvak av vival så jeg får ikke gjort det jeg skal, ibgen effekt av sobril og quetiapin blir jeg feit av.

Anonymkode: f931a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vendi skrev (3 timer siden):

Så du har prøvd Quetiapin før og opplevd å gå opp i vekt, eller har du bare hørt at noen gjør det? Det var litt uklart hva du mente. Men ikke alle får den bivirkningen, så hvis du ikke har prøvd det før ville jeg ha gitt det en sjanse. 

Forresten artig at du kaller det hestehunger. Jeg har bare hørt ulvehunger og oksehunger hehe 

Jeg sa nok feil hehe

Anonymkode: f931a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (4 timer siden):

Når jeg spiser extra legger det seg rett på. Var å henta ut quetiapin i stad, men usikker her for dette blir jeg jo feit av. Spiser i søvne, er det mulig å ta den på morgenen i steden for kvelden? Altså 25 mg. 

Jeg tok den på morgenen en gang og aldri mer. Var så sløv at jeg knapt klarte å sitte oppreist så jeg tar den på kvelden. Ville forsøkt å låse kjøkkenet før jeg la meg om jeg var deg hvis du spiser i søvne. Eller ha litt mat før leggetid. Jeg pleier å spise 1 knekkebrød før jeg legger meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
aa-k-j skrev (2 timer siden):

Jeg tok den på morgenen en gang og aldri mer. Var så sløv at jeg knapt klarte å sitte oppreist så jeg tar den på kvelden. Ville forsøkt å låse kjøkkenet før jeg la meg om jeg var deg hvis du spiser i søvne. Eller ha litt mat før leggetid. Jeg pleier å spise 1 knekkebrød før jeg legger meg. 

Hvor mye spiser du i søvne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (2 timer siden):

Anyone? 

Te og kakao! Ikke undervurder det. Og ha hvitløk i all mat, som du helst bruker LITT tid på, for tid på mar gjør deg LITT mer mett. Faktisk.

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Kashmir skrev (24 minutter siden):

Te og kakao! Ikke undervurder det. Og ha hvitløk i all mat, som du helst bruker LITT tid på, for tid på mar gjør deg LITT mer mett. Faktisk.

Hm kakao med helmelk liksom, for det med melk kan jeg skjønne men te inneholder jo koffein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (3 minutter siden):

Hm kakao med helmelk liksom, for det med melk kan jeg skjønne men te inneholder jo koffein.

Ja, sant nok. Kakao er noe av det mest beroligende jeg vet om. Og jeg blir jo mett. På en måte 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den forsvunne diamanten

Beroligende blir vel tatt ofte som behovsmedisin? Så er det ikke så store doser med ap som skal til. Er det ikke da bedre å ta ap som kan gi litt økt sult men ikke avhengighet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Anyone? 

Hvorfor skal du ta Quetiapine på morgenen? Da blir du trøtt, det er for å ta på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (2 timer siden):

Hvor mye spiser du i søvne?

Jeg spiser ikke i søvne. Jeg skrev bare hva du kan gjøre om du spiser i søvne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aa-k-j skrev (6 minutter siden):

Jeg spiser ikke i søvne. Jeg skrev bare hva du kan gjøre om du spiser i søvne. 

Jeg spuser i søvne av vival og jeg..men ikke egentlig av quetiapin.men får ikke dove igjen hvis jeg ikke spiser når jeg våkner opp og er sulten.

Anonymkode: f931a...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...