Gå til innhold

Det er ingen som liker meg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg utstråler kun ondskap, og når jeg ser bilder av meg selv så blir jeg helt skremt av øynene mine. 

Får bare sure blikk av forbipasserende og i kassen på butikken får du et vosj - bort med deg håndgreie,ellers så viker folk bare bort fra meg eller flykter bortover.

Fester jeg blikket på noen så snur folk seg med engang, og gir meg et grimaser. 

Livet er et helvete.

En dame fortalte meg at det er fofdi du har dårlig energi...

Så jeg isolerer meg,dag og natt. Eneste stedene jeg kommer meg er på butikken. 

Har ikke lenger følelser,forstår ikke hvorfor ingen godtar eller liker neg og skjønner ikke hva min mening til livet er- når jeg ikke har mulighet til å ta min plass, og når jeg prøver å oppsøke hjelp får jeg ikje hjelp. 

 

 

 

Anonymkode: fa6fe...9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg utstråler kun ondskap, og når jeg ser bilder av meg selv så blir jeg helt skremt av øynene mine. 

Får bare sure blikk av forbipasserende og i kassen på butikken får du et vosj - bort med deg håndgreie,ellers så viker folk bare bort fra meg eller flykter bortover.

Fester jeg blikket på noen så snur folk seg med engang, og gir meg et grimaser. 

Livet er et helvete.

En dame fortalte meg at det er fofdi du har dårlig energi...

Så jeg isolerer meg,dag og natt. Eneste stedene jeg kommer meg er på butikken. 

Har ikke lenger følelser,forstår ikke hvorfor ingen godtar eller liker neg og skjønner ikke hva min mening til livet er- når jeg ikke har mulighet til å ta min plass, og når jeg prøver å oppsøke hjelp får jeg ikje hjelp. 

 

 

 

Anonymkode: fa6fe...9fc

Sånn du føler det nå følte jeg det i går her på forumet. Da var det en voksen dame som da stygge ord til meg. Det har ingen andre gjort til meg verken irl eller på forum. Jeg gråt hele dagen etter det… jeg forstår følelsene du sitter på. Det er veldig vondt. 

Anonymkode: 4c148...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan gjorde hun sånn at alle gikk etter deg? 

Føler med deg, hiøsen ts❤️😪

Anonymkode: fa6fe...9fc

Vet ikke. 

Anonymkode: 4c148...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...