Gå til innhold

Innenfor å få en sovetablett av en venn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vhanja skrev (10 minutter siden):

Det sier ikke noe mot det som står i den lenken.

Nei der står det jo ikke no om det jeg står i nå når jeg skal døgne fra 21-09 dagen etterpå 

Anonymkode: e98b4...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skal ta igjen natten på dagen, og det er her problemet starter. 

Anonymkode: e98b4...752

Skal du være våken to netter på rad? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei en sånn vakt 

Anonymkode: e98b4...752

Da ville jeg holdt meg  våken etter nattevakt og så legge deg ekstra tidlig kvelden etter nattevakt. Du blir sliten men det er på ingen måte farlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skrev (1 time siden):

Da ville jeg holdt meg  våken etter nattevakt og så legge deg ekstra tidlig kvelden etter nattevakt. Du blir sliten men det er på ingen måte farlig. 

Men så da skal jeg ikke ta den tab? Jeg kommer til å være utslitt når jeg ligger meg på kvelden. Aldri hatt nattevakt før… 

Anonymkode: e98b4...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men så da skal jeg ikke ta den tab? Jeg kommer til å være utslitt når jeg ligger meg på kvelden. Aldri hatt nattevakt før… 

Anonymkode: e98b4...752

Nei. ikke lurt å sove på dagen for  da vil du får problemer med å sove  natten etter. Det blir bare en ond sirkel. Du kan heller døgne og så legge deg tidlig på kvelden. Er det i natt du skal være nattevakt? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Martine skrev (Akkurat nå):

Nei. ikke lurt å sove på dagen for  da vil du får problemer med å sove  natten etter. Det blir bare en ond sirkel. Du kan heller døgne og så legge deg tidlig på kvelden. Er det i natt du skal være nattevakt? 

 

Ja. Jeg er redd jeg kommer til å sovne…. Jeg blir alltid trøtt rundt 01… jeg vet nesten ikke hvordan dette skal gå. Er ikke i form heller, og ikke har jeg spist omtrent i hele dag. 

Anonymkode: e98b4...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja. Jeg er redd jeg kommer til å sovne…. Jeg blir alltid trøtt rundt 01… jeg vet nesten ikke hvordan dette skal gå. Er ikke i form heller, og ikke har jeg spist omtrent i hele dag. 

Anonymkode: e98b4...752

Sett på alarm på mobilen din i tilfelle du dupper av. Og så kan du prøve å holde deg opptatt med noe. Da går tiden fortere også. Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine skrev (32 minutter siden):

Sett på alarm på mobilen din i tilfelle du dupper av. Og så kan du prøve å holde deg opptatt med noe. Da går tiden fortere også. Lykke til! :) 

Ja det må jeg nok definitivt gjøre. Kan ikke du holde mg med selskap? Så kan vi diskutere YouTube klipp. 

Anonymkode: e98b4...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...