utopia Skrevet 16. april 2002 Del Skrevet 16. april 2002 Hei igjen!! Nå kommer et nytt spørsmål fra meg. Jeg hadde akutt amalgamforgiftning i forfjor. Alle plombene måtte saneres. Jeg hadde i årevis hatt meget alvorlige og merkelige symptomer som kuliminerte til slutt. Jeg er jo overlykkelig over å ha blitt kvitt mange plager. Det ble desverre gjort funn i kjeven-dvs.kjevebetennelse. Har nå gått inn i en akutt oppblussing av symptomer lik de jeg hadde ifjor. Jeg er blitt operert på to av sidene nede. Nå må jeg inn nok en gang til sommeren. Siden tilstanden ikke er labil går jeg sykemeldt fram til operasjonen. Jeg har prøvd å få tak på andre eksperter på området. Her må jeg si at jeg ble meget overrasket. Ekspertisen er vanvittig dårlig. Jeg har blitt fortalt at ikke alt kan vises på røntgen. Spesialisten jeg bruker arbeideer sammen med en alternative utøvere. Jeg kom til ham via en energiterapeut. Synes bare det er så utrolig at mange medisinske leger bare vil prakke på meg nye diagnoser. Spesielt kvinneplager. Jeg har mange års erfaring på hva det vil si å være dårlig og jeg vet hva som har hjulpet til nå. Det er kun operasjon som kan hjelpe. Det vil si at man rydder opp i betennelsen. Hvorfor kan ikke legen bare si at de ikke kan noe om akkurat dette? Jeg skjønner ikke hva som er problemet her. Ellers takk for fine sider. Kjevebetennelse er innkapslet betennelse som må opereres ut. Hilsen en som gleder seg til et nytt og friskt liv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/48386-kjevebetennelseramalgam/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.