Gå til innhold

Noen som har vært borti dette?


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Av kun ren nysgjerrighet var jeg innom journalen min på Helsenorge og der i loggen står det "eksternt prøvesvar/notat til vurdering" på DPS. Eneste kontakt jeg har med DPS er brukerstyrt plass og den har jeg ikke brukt siden i fjor. Jeg informerte om noe problem ang brukerstyrt på mandag via Edialog (har vært litt midlertidig endring av brukerstyrt som gjør at den ikke fungerer for meg), men kan det være den eller noe annet? Første gang jeg ser det i journal eller loggen så lurer jo på det. Jeg spør for DPS her er ganske uforutsigbare og jeg er utrygg på de og vil ikke ha flere ubehagelige overraskelser. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nachnoo skrev (3 minutter siden):

Har du tatt blodprøver eller andre undersøkelser (f.eks. røntgen) andre steder enn på DPS?

Ikke på ei god stund. Står at det er ansatt (en sykepleier og en sekretær) på DPS som har vært inne, men er ikke noe nytt notat å lese i journalen. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (11 minutter siden):

Jeg tolker det som at et prøvesvar er sendt til DPS.

Det er jo rart for eneste prøver jeg har tatt var hos fastlegen og er flere måneder siden. Ingen grunn til at DPS sku ha svar på det. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...