Gå til innhold

Akutt pigmèntflekk krise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Oppdaget at jeg hadde fått pigmentflekk i ansiktet etter soling. Glemte solkrem… vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Uansett hvordan jeg skjuler det med brunkrem vil det sikkert bli større i solen. Er dette grunn for at jeg kan oppsøke legevakten i helgen for evt behandling? 

Anonymkode: fa364...f23

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/483970-akutt-pigm%C3%A8ntflekk-krise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Sånne ting bruker man selvfølgelig ikke legevakten til. Tuller du nå? Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge. Du får heller bestille deg time hos fastlegen for behandling av irrasjonell angst. Lykke til. 

Anonymkode: 1c906...bbf

Nei. Det var skikkelig dumt. Jeg er så lei meg over at dette skjedde. Får vente til fastlegen på mandag.. hva kan legen gjøre? 

AnonymBruker
Vhanja skrev (8 minutter siden):

Godt eksempel på den type tråd som bare er kødd og som trekker ned nivået på forumet. Men så lenge folk svarer seriøst så vil slikt tull fortsette å skje.

Nei. Jeg er så lei meg for dette. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...