Gå til innhold

Overlege snakket med meg men student skrev notatet - rart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hallo dere. Jeg bare lurer på noe som jeg opplevde da jeg ble innlagt. Jeg hadde innkomstsamtale ved en akuttpost i en by jeg studerer i og i den samtalen var kontaktpersonen min på avdelingen, denne overlegen/psykiateren og en medisinstudent. Det var overlegen som stilte alle spørsmålene til meg og snakket med meg, de to andre var bare helt stille. Overlegen hadde akkurat samme dialekt som meg så etter at jeg ble skrevet ut så klarte jeg ikke å stoppe å tenke på om jeg hadde møtt denne overlegen før, så jeg ba om å få utskrift av journal for å forsøke å finne ut av det. Det er langt mellom min hjemby og der jeg studerte og det var også en liten by (så liten at det knapt er en by) så jeg synes det var litt merkverdig å møte på en som tydelig var fra samme lille plass som meg. Men da jeg fikk journalen oppdaget jeg at det var studenten som hadde skrevet notatet og at overlegens navn ikke en gang var nevnt. Er ikke det veldig rart? Eller er det sånn de gjør det i blant?  

Anonymkode: f59dd...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):