Gå til innhold

Forelska i behandler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har gått i den klassiske fella og blitt forelska i behandler. Dagdrømmer om vedkommende, gleder meg til neste time, det er hjerte og smerte i en salig blanding. Vet at dette er helt klassisk, og det er så godt og vondt på samme gang 😔

Anonymkode: 5a5d4...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Var det noe spesielt du lurte på i forbindelse med dette? Ser ingen spørsmål så... Men jeg ville rådet deg til å ta det opp med din behandler og vurdere om det kanskje hadde vært best for deg å bytte til en annen behandler f.eks.

Anonymkode: 06728...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg lurte egentlig på om noen hadde noen råd i denne situasjonen, takk! 

Anonymkode: 5a5d4...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Er behandler singel? Hvis den er kan du spørre om dere skal bli sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, jeg lurte egentlig på om noen hadde noen råd i denne situasjonen, takk! 

Anonymkode: 5a5d4...0b7

Oki. Mitt beste tips er som sagt å ta det opp med din behandler, kan være litt vanskelig å åpne opp og være ærlig om. Men det er nok til det beste for deg om du klarer det.

Everybody skrev (Akkurat nå):

Er behandler singel? Hvis den er kan du spørre om dere skal bli sammen?

Hva er vits å tulle med dette i en seriøs tråd? Det er jo ikke lov, og det er de aller fleste pasienter også klar over. 

Anonymkode: 06728...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir

Ok.

Kan du fortelle meg hvorfor du er forelsket og hvilke sider og egenskaper du falt for? Har han verdier som dere har felles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har gått i den klassiske fella og blitt forelska i behandler. Dagdrømmer om vedkommende, gleder meg til neste time, det er hjerte og smerte i en salig blanding. Vet at dette er helt klassisk, og det er så godt og vondt på samme gang 😔

Anonymkode: 5a5d4...0b7

Er vel ganske vanlig. Dette skjedde meg og etter at jeg til slutt snakka om det med henne forsvant forelskelsen gradvis. Du bør si fra om det, ja, ikke minst for å ta noe av energien i det vekk. Ser ikke grunn til at du trenger å skifte behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Oki. Mitt beste tips er som sagt å ta det opp med din behandler, kan være litt vanskelig å åpne opp og være ærlig om. Men det er nok til det beste for deg om du klarer det.

Hva er vits å tulle med dette i en seriøs tråd? Det er jo ikke lov, og det er de aller fleste pasienter også klar over. 

Anonymkode: 06728...2c5

Hvorfor er det ikke lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det ikke lov?

Det er det jo mange grunner til, jeg regner med du var klar over at det ikke er lov. 

Anonymkode: 06728...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
Everybody skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det ikke lov?

Fordi det er overføringskjærlighet, og det vet psykologen godt. Det er ikke psykologen en forelsker seg i. Det er det hn er og tilbyr i rollen som nehandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner jo at det er fordi jeg får omsorg og oppmerksomhet som jeg alltid har ønsket meg og aldri fått, noen som hjelper og (tilsynelatende) bryr seg. Og så blir det jo bare ekstra vondt når jeg tenker på at dette føles ekte for meg, og så sitter hn bare og gjør jobben sin 😪

Anonymkode: 5a5d4...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her, jeg gadd bare ikke å reagere på den kommentaren, mer kraftfullt å bare ignorere. Men takk for støtten ❤

Anonymkode: 5a5d4...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg skjønner jo at det er fordi jeg får omsorg og oppmerksomhet som jeg alltid har ønsket meg og aldri fått, noen som hjelper og (tilsynelatende) bryr seg. Og så blir det jo bare ekstra vondt når jeg tenker på at dette føles ekte for meg, og så sitter hn bare og gjør jobben sin 😪

Anonymkode: 5a5d4...0b7

Jobben han gjør er forhåpentligvis ikke "bare" 🙂 Ta rådet til Automaten, for det er ikke dumt. Da er det nok sannsynlig at det vil gå over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har gått i den klassiske fella og blitt forelska i behandler. Dagdrømmer om vedkommende, gleder meg til neste time, det er hjerte og smerte i en salig blanding. Vet at dette er helt klassisk, og det er så godt og vondt på samme gang 😔

Anonymkode: 5a5d4...0b7

Be han ut på date da? 

Anonymkode: ab389...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 19.29):

Har gått i den klassiske fella og blitt forelska i behandler. Dagdrømmer om vedkommende, gleder meg til neste time, det er hjerte og smerte i en salig blanding. Vet at dette er helt klassisk, og det er så godt og vondt på samme gang 😔

Anonymkode: 5a5d4...0b7

Jeg tenker også at det som vil være det mest virksomme mot dette, er å "ta trollet (dvs. følelsene og tankene) ut i dagslyset. De ufarliggjøres gjennom at de mister kraften sin. Det er gjennom å sette ord på slike tanker og følelser, at de temmes.

 

Du kan f.eks. innlede det selv med at du har oppdaget en mangel i egen oppvekst etter at du startet i terapien... Og deretter får dere anledning til å snakke om hva følelsene og tankene dine egentlig handler om - nettopp den omsorgen du aldri fikk fra dine nærmeste i oppveksten. Minn deg selv på at selv om det føles uvanlig for deg, er det ikke ukjent for terapeuten.

 

Jeg tenker det er svært viktig for ditt eget utbytte av terapien fremover at dere får tatt dette opp i terapien. Slik at du kan ha fokuset på deg selv og terapien, ikke terapeuten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Er det ulovlig for menn å spørre sine unge pene behandlere om de kan sprute sæden sin inni de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 time siden):

Er det ulovlig for menn å spørre sine unge pene behandlere om de kan sprute sæden sin inni de?

Hjelpes, går du til dps kun fordi du er kåt eller? Kanskje du burde finne et annet sted å fylle ditt sosiale behov på? 

Anonymkode: 2d99e...9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir
Everybody skrev (6 timer siden):

Er det ulovlig for menn å spørre sine unge pene behandlere om de kan sprute sæden sin inni de?

Skjer med deg? 

Og ja, det går under seksuell trakassering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie
Everybody skrev (På 6.7.2024 den 19.45):

Er behandler singel? Hvis den er kan du spørre om dere skal bli sammen?

 

Everybody skrev (7 timer siden):

Er det ulovlig for menn å spørre sine unge pene behandlere om de kan sprute sæden sin inni de?

Oppriktig undring: Hva gjør at du ikke klarer å svare saklig på dette emnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...