Gå til innhold

Tips til serier og filmer å se når man er nedfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du noen koselige serier og filmer du liker å se på når du er nedfor, har en dårlig dag eller bare trenger litt comfort? 

Jeg liker veldig godt Friends og Gilmore Girls, og ellers så ser jeg litt på Sex and the city og så og si alle Disney tegne filmene. Gjerne de jeg så da jeg var barn.

Anonymkode: ee926...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Big Bang theory, Seinfeld, Kongen av Queens osv

Anonymkode: d82db...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trinity80

Jeg går løs på de gode gamle seriene. Seinfeld & co. Teppet rundt og sofavakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Akkurat nå har jeg begynt å se breaking bad på nytt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Koselig» er ikke dekkende, men jeg så After Life med Ricky Gervais da jeg var deprimert. Tidvis ustyrtelig morsomt, tidvis uendelig trist - men for meg fungerte det som katarsis. Man skal imidlertid ha godt med galgenhumor for at det skal fungere i slike faser 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adhoc skrev (23 minutter siden):

«Koselig» er ikke dekkende, men jeg så After Life med Ricky Gervais da jeg var deprimert. Tidvis ustyrtelig morsomt, tidvis uendelig trist - men for meg fungerte det som katarsis. Man skal imidlertid ha godt med galgenhumor for at det skal fungere i slike faser 😊

Jeg så sesong 1 og likte den veldig godt. Men jeg syntes sesongen hadde en så perfekt arc og avslutning at jeg har ikke våget å se videre. Synes den ble så bra avsluttet som en historie i seg selv, kan ikke se hva mer de kan gjøre som er like bra som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du noen koselige serier og filmer du liker å se på når du er nedfor, har en dårlig dag eller bare trenger litt comfort? 

Jeg liker veldig godt Friends og Gilmore Girls, og ellers så ser jeg litt på Sex and the city og så og si alle Disney tegne filmene. Gjerne de jeg så da jeg var barn.

Anonymkode: ee926...16d

Liker kardashian seriene alle sammen. 

Anonymkode: d43ca...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...