Gå til innhold

Andre deprimerte som har det (fryktelig) vondt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pludrepudding

Prøver som deg å holde på rutiner, men viktigst av alt søvrutinen. Legger meg hver kveld mellom 22 og 2230. Hvis jeg ikke er trøtt, så tygger jeg 2-4 25mg kvetiapin. Prøver å være ute sammen med naboer og venner bare for å sosialisere meg. Lett å havne i skjermfella og triste tanker. Burde vært mer fysisk aktiv, men makter ikke dette. Blir helt satt ut av en halvtimes hagearbeid, så det får bli neste trinn på stigen. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva gjør du for å hjelpe deg selv og situasjonen? Jeg holder på struktur og rutiner. Prøver å være i bevegelse og være sosial.

Anonymkode: 3c481...dab

Ja jeg har ikke noe oversikt til deg. Jeg tar dag for dag og innhold i dagene er varierte. Merker det spesielt godt nå som jeg har ferie… det er ikke noe for meg. 

Anonymkode: 69996...951

Annonse

AnonymBruker
Pludrepudding skrev (20 timer siden):

Prøver som deg å holde på rutiner, men viktigst av alt søvrutinen. Legger meg hver kveld mellom 22 og 2230. Hvis jeg ikke er trøtt, så tygger jeg 2-4 25mg kvetiapin. Prøver å være ute sammen med naboer og venner bare for å sosialisere meg. Lett å havne i skjermfella og triste tanker. Burde vært mer fysisk aktiv, men makter ikke dette. Blir helt satt ut av en halvtimes hagearbeid, så det får bli neste trinn på stigen. 

Tar du opp til 100 mg kvetupin? Jeg bruker 2 25mg 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ja jeg har ikke noe oversikt til deg. Jeg tar dag for dag og innhold i dagene er varierte. Merker det spesielt godt nå som jeg har ferie… det er ikke noe for meg. 

Du trives best med å være i jobb?

Anonymkode: 3c481...dab

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...