Gå til innhold

Meldekort AAP- ferie og kan ikke krysse av på aktivitet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Husker ikke om det heter aktivitet. Men man må krysse av på at man "gjør noe". Det gjør man jo ikke når man har ferie fra behandling. What to do?

Anonymkode: e92b0...309

du har valg mellom ja og nei, så da velger du det som stemmer.

Anonymkode: eef50...0a1

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Husker ikke om det heter aktivitet. Men man må krysse av på at man "gjør noe". Det gjør man jo ikke når man har ferie fra behandling. What to do?

Er det du som har ferie eller behandler som har ferie?

Jeg har IPS som tiltak, men veileder er på ferie. Da krysser jeg av for tiltak hver dag for jeg er fortsatt på tiltak. Jeg er jo tilgjengelig som bare det. Skulle gjerne møtt veileder, jeg.

AnonymBruker
Sokk skrev (4 minutter siden):

Er det du som har ferie eller behandler som har ferie?

Jeg har IPS som tiltak, men veileder er på ferie. Da krysser jeg av for tiltak hver dag for jeg er fortsatt på tiltak. Jeg er jo tilgjengelig som bare det. Skulle gjerne møtt veileder, jeg.

Hva betyr IPS? Det er behandler som har ferie.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva betyr IPS? Det er behandler som har ferie.

IPS = Individuell jobbstøtte. Du får hjelp til å komme ut i arbeid basert på egne interesser uansett hvor mange motforestillinger behandlere og andre skulle ha mot det. Det har veldig god suksessrate sammenlignet med vanlige Nav-tiltak. 

Hvis behandler har ferie skal ikke du miste AAP pga det. Du følger jo opp alle dine plikter. Du er fortsatt i behandling. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...