Gå til innhold

Merkelig at jeg hele tiden snakker med 2 personer samtidig når jeg har time

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja jeg skal spørre hvorfor neste gang, men er det ikke litt rart og unødvendig at de har 2 personer når jeg har time i kommunepsykiatrien? Jeg vet ikke hva slags stilling de har, men antar sykepleier, psyk sykepleier eller vernepleier

Anonymkode: 70d8f...20d

Fortsetter under...

Trinity80

Jeg hadde flere behandlere i terapirommet  på DPS. Hadde litt komplisert greie og vi skulle finne ut av det effektivt. 
Satt pris på flere syn og meninger og kjente meg på mer trygg på den måten. Fikk også forslag om flere ting å teste ut.

Hadde psykiater, psykolog og sykepleier. 

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja jeg skal spørre hvorfor neste gang, men er det ikke litt rart og unødvendig at de har 2 personer når jeg har time i kommunepsykiatrien? Jeg vet ikke hva slags stilling de har, men antar sykepleier, psyk sykepleier eller vernepleier

Anonymkode: 70d8f...20d

Jeg synes du bør fokusere på at du får en god og riktig hjelp. Ikke at det ev. er unødvendig. Det er ikke en vurdering som vi som pasienter trenger å ta stilling til... ;) 

Opplever du at samtalene er nyttige?

Jeg syns pasienter sitter med så mange unødvendige spørsmål noen ganger. Hvorfor gir de ikke info om hvorfor de er to? Syns det er så merkelig, men du kan jo også spørre. Det er jo ikke noe rart spørsmål i det hele tatt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...