Gå til innhold

Hva er de verste psykiske sykdommene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FjellOgDalar

Det tror jeg ikke det finnes noen fasit på fordi det er en del brikker i spill. Noen responderer godt på behandling  tross alvorlige diagnoser. Andre er ikke fullt så heldige. Så er det den subjektive opplevelsen,, tid før man får hjelp, kompetanse og forhold til behandler,  egeninnsats, hva slags nettverk man har ellers…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kraftig borderline er ganske ille det også. Men det kan man jo bli frisk fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i alle de over.

Vil legge til dyssosial pf, pga skadepotensiale for dem rundt og behandlingsresistens. Den er kanskje verst for dem rundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsvunne diamanten
FjellOgDalar skrev (2 timer siden):

Det tror jeg ikke det finnes noen fasit på fordi det er en del brikker i spill. Noen responderer godt på behandling  tross alvorlige diagnoser. Andre er ikke fullt så heldige. Så er det den subjektive opplevelsen,, tid før man får hjelp, kompetanse og forhold til behandler,  egeninnsats, hva slags nettverk man har ellers…. 

Veldig enig med dette

Endret av Den forsvunne diamanten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror på Glitter som nevner alvorlig borderline. Det tror jeg på at er vanvittig smertefullt 

Anonymkode: 61a54...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Depresjon. Da ser man jo ingen mening i noe som helst. Ingen motivasjon, føler ikke noen kontakt med andre, føler seg lite verdt, irriterer seg over alt, den eneste følelsen som ikke er nøytral er sinne. Vanlig å føle seg trett hele tiden fordi alt er så kjedelig og i tillegg krever alt så mye krefter. Du vil jo ikke fremstå slik for andre så du later som du er fornøyd med livet, så du vet at den andre liker deg for ikke er den du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (På 11.7.2024 den 22.38):

?

Anonymkode: e6d1c...cbe

Posttraumatisk stresslidelse. Definitivt. Angst. 

Fordi det aldri gir slipp. 

Jeg har vært deprimert siden jeg var 15, men jeg klarer meg, angst gir fysiske symptomer. I tillegg er det veldig vanskelig å bli medisinert, og å bli trodd.

Og der snakkes ikke like mye om heller... men det er vel fordi det ikke er like vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stormwind

Jeg tror at de som lider av Paranoia må ha det fælt da. i tillegg Eupf, borderline. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...