Gå til innhold

Hvilket syn har du på deg selv/hva tenker du om deg selv og dine egenskaper?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg prøver å eksponere meg for tanken på at jeg kan være viktig, og at jeg har noen positive egenskaper, men jeg tørr ikke tenke det fullt ut. Også øver jeg på å slutte å snakke dritt til meg selv, men jeg glemmer meg bort hele tiden. Jeg har i hvert fall ikke lyst til å skrive ned de adjektivene i innlegget over her om meg selv lenger. 

Anonymkode: 1ed57...3f2

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Leit å høre! Jobber du med dette i terapi? Hi

Anonymkode: 973c4...cc6

Går ikke i terapi per nå. Er på et utredningsopphold som nærmer seg slutten. Er henvist til psykoseteamet, men vet ennå ikke om jeg får plass. 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Går ikke i terapi per nå. Er på et utredningsopphold som nærmer seg slutten. Er henvist til psykoseteamet, men vet ennå ikke om jeg får plass. 

Er du "villig" til å leve med de negative tankene dine slik de er nå uten å gjøre noe for å bli bedre? Hi

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du "villig" til å leve med de negative tankene dine slik de er nå uten å gjøre noe for å bli bedre? Hi

Nei, men er ikke så lett når livssituasjonen er som den er. Alle mine tanker om meg selv er velbegrunnet. 

AnonymBruker
Glitter skrev (3 minutter siden):

Nei, men er ikke så lett når livssituasjonen er som den er. Alle mine tanker om meg selv er velbegrunnet. 

Håper du kan finne en god terapeut som kan hjelpe deg å finne styrkene og de positive sidene dine. Kanskje på DPS? Jeg har en veldig dyktig psykiater på DPS men jeg står på stedet hvil mtp tankene mine. De er også velbegrunnet.HI

Håper du kan finne en god terapeut som kan hjelpe deg å finne styrkene og de positive sidene dine. Kanskje på DPS? Jeg har en veldig dyktig psykiater på DPS men jeg står på stedet hvil mtp tankene mine. De er også velbegrunnet.HI

Jeg får bare avslag på DPS. Så håper på psykoseteamet.

Ja er hardt å endre sånne tanker. 

Thebutterfly
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes jeg er (jeg er) stygg, tykk, dum og udugelig.

Forsøk å tenke positivt om seg selv.  

Jeg vet selv at jeg er ikke perfekt for alle mennesker. Men jeg er bra nok i mitt hode 😊. Alle er bra nok!. Alle har evner!. Tenk slik!. Vi lever jo kun en gang. 

Endret av Thebutterfly

Annonse

AnonymBruker
Glitter skrev (47 minutter siden):

Jeg får bare avslag på DPS. Så håper på psykoseteamet.

Ja er hardt å endre sånne tanker. 

Skuffende at du får avslag på DPS. Har du gått der før?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skuffende at du får avslag på DPS. Har du gått der før?

Har gått der et års tid med to ulike behandlerene. Da sykdomsbildet var et annet enn hva det er nå. 

AnonymBruker
Glitter skrev (1 minutt siden):

Har gått der et års tid med to ulike behandlerene. Da sykdomsbildet var et annet enn hva det er nå. 

Blir du regnet som "for frisk" nå? Hi

Blir du regnet som "for frisk" nå? Hi

Nei. Det kan man vel neppe si all den tid jeg nettopp har fått en psykoselidelse. De bare skrives i avslaget at jeg har kommunen og at jeg kan legges inn akutt ved behov. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Nei. Det kan man vel neppe si all den tid jeg nettopp har fått en psykoselidelse. De bare skrives i avslaget at jeg har kommunen og at jeg kan legges inn akutt ved behov. 

Jeg har ingen kunnskap om hvordan kommunen hjelper? Får man behandler der?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...