Gå til innhold

Gjør mobbing en person farlig? Skytingen på Trump

Anbefalte innlegg

ISW skrev (På 17.7.2024 den 12.26):

Jeg tror det skal noe "mer" til enn bare at man har blitt mobbet før man gjør en voldelig handling.

Jeg har opplevd dette selv, og er på ingen måte en voldelig person. Det vil si, jeg følger litt med på mine tidligere plageånder, koser meg litt når det går dårlig med dem i dag, og gremmer meg litt over de det går bra med, men det stopper der. Jeg ville ikke skutt noen, drept noen eller hevnet meg på noen måte. I alle fall ikke ovenfor samfunnet generelt.

For å bli en farlig person, tenker jeg at du 1) skal bære på et enormt hat og føle at samfunnet skylder deg noe (f.eks. sex, suksess, etc) og i tillegg 2) være en person som tyr til vold, gjerne gjennom et personlighetsavvik. Flere av disse menneskene ønsket å bli kjent for NOE, selv om dette NOE ikke akkurat var positivt. Bare se f.eks. på ABB, som sikkert nå i fengselet blir nedlesset av brev fra interesserte, støttespillere, osv. på den ekstreme høyresiden og muslimhater-siden i Europa. I enkelte miljøer er han dessverre en helt. Da er det kanskje greit å bli hatet av 99,9% av landet.

Mange støtter folk på ytterste  høyre fløy..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...