Gå til innhold

Hvordan fikse råtne og stygge tenner?


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Jeg har slitt med råtne tenner stort sett mesteparten av livet. Det har ikke vært lett. Men har lært meg en sånn merkelig måte å snakke på som gjør at ingen ser tennene mine. 

En gang glemte jeg meg og smilte til en dame og da holdt hun på å falle av stolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mest åpenbare må vel nesten være å starte med å gå til tannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Jeg har slitt med råtne tenner stort sett mesteparten av livet. Det har ikke vært lett. Men har lært meg en sånn merkelig måte å snakke på som gjør at ingen ser tennene mine. 

En gang glemte jeg meg og smilte til en dame og da holdt hun på å falle av stolen...

Hvis du har råtne tenner må du jo ha mye smerter. Hvorfor har du ikke vært hos tannlegen? Ring nå og bestill time. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (2 timer siden):

Jeg har slitt med råtne tenner stort sett mesteparten av livet. Det har ikke vært lett. Men har lært meg en sånn merkelig måte å snakke på som gjør at ingen ser tennene mine. 

En gang glemte jeg meg og smilte til en dame og da holdt hun på å falle av stolen...

Puss tenner morgen og kveld. Bruk flor. Bestill time hos tannlegen, er de helt råtten slik du beskriver kan fasetter være løsningen for deg. Hvis du ikke kan fjerne misfarge gjennom vanlig stell, eller det koster for mye for deg å fikse dette på vanlig måte. Først bestiller du time hos tannlegen og sjekker status og pris. Lykke til. 

Anonymkode: ba134...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Puss tenner morgen og kveld. Bruk flor. Bestill time hos tannlegen, er de helt råtten slik du beskriver kan fasetter være løsningen for deg. Hvis du ikke kan fjerne misfarge gjennom vanlig stell, eller det koster for mye for deg å fikse dette på vanlig måte. Først bestiller du time hos tannlegen og sjekker status og pris. Lykke til. 

Anonymkode: ba134...874

Har to råtne tenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Lillemus skrev (52 minutter siden):

Hvis du har råtne tenner må du jo ha mye smerter. Hvorfor har du ikke vært hos tannlegen? Ring nå og bestill time. 🙂

Nope, smertefri. Gikk på ibux 4 piller om dagen over 6 måneder, men det var pga av at jeg hadde slimposebetennelse, men etter lange tider da jeg sluttet på ibux var smertene borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snusmumeriken96 skrev (9 minutter siden):

Nope, smertefri. Gikk på ibux 4 piller om dagen over 6 måneder, men det var pga av at jeg hadde slimposebetennelse, men etter lange tider da jeg sluttet på ibux var smertene borte.

Hvorfor har du ikke vært hos tannlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96 skrev (39 minutter siden):

Nope, smertefri. Gikk på ibux 4 piller om dagen over 6 måneder, men det var pga av at jeg hadde slimposebetennelse, men etter lange tider da jeg sluttet på ibux var smertene borte.

Hvis det er pga sykdom (fysisk eller psykisk) kan du søke om å få dekket utgiftene. Spør tannlegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...