Gå til innhold

Hvordan klarer jeg meg hvis jeg får nei på samordna opptak?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den forsvunne diamanten
Sokk skrev (1 time siden):

Gratulerer!!! 🤩

Martine skrev (1 time siden):

Så herlig å lese.  Gratulerer! 😄

Dorthe skrev (1 time siden):

Gratulerer 😀

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer så mye, du blir nok en flott sykepleier ☺️

Anonymkode: 8c23b...be9

Glitter skrev (1 time siden):

Gratulerer!

stjernestøv skrev (1 time siden):

gratulerer ❤️ 

Kashmir skrev (49 minutter siden):

Gratulerer Diamanten! Det unner jeg deg 🙂

Tusen takk! Jeg blir litt rørt av hvor mange som gratulerte meg❤️🌺🥹

Den forsvunne diamanten skrev (3 minutter siden):

Tusen takk! Jeg blir litt rørt av hvor mange som gratulerte meg❤️🌺🥹

Det er jo en utrolig gledelig nyhet. Vi er jo mange her som har fulgt deg på godt og vondt. Sykdom som har til tider vært alvorlig og det som i alle fall for deg kan ha virket umulig å komme seg fra. Nå er du stabil psykisk og har verktøy til dårlige faser, du har fått deg lappen, kjæreste og nå skal du studere sykepleie! Dette er jo stort. Og det er ingen selvfølge at det skulle skje. Men du klarte å fullføre VGS og nå er du klar for neste steg. :)

Den forsvunne diamanten
Glitter skrev (10 timer siden):

Det er jo en utrolig gledelig nyhet. Vi er jo mange her som har fulgt deg på godt og vondt. Sykdom som har til tider vært alvorlig og det som i alle fall for deg kan ha virket umulig å komme seg fra. Nå er du stabil psykisk og har verktøy til dårlige faser, du har fått deg lappen, kjæreste og nå skal du studere sykepleie! Dette er jo stort. Og det er ingen selvfølge at det skulle skje. Men du klarte å fullføre VGS og nå er du klar for neste steg. :)

❤️❤️

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (19 timer siden):

Jeg kom inn!! Fy faen jeg skjelver.

Gratulerer så mye diamanten :) masse lykke til på veien. Når du skal lære om anatomi så anbefaler jeg deg å kjøpe en dukke som selges på sprell (lekebutikk for barn) hvor du kan leke deg med alle organene - du kan ta ut absolutt Alt på dukken til og med øynene. På den måten kan du se lettere hvordan organene eks hjerte lunger lever ligger i kroppen. Bare er godt tips herfra :) 

Anonymkode: e7a72...1b5

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gratulerer så mye diamanten :) masse lykke til på veien. Når du skal lære om anatomi så anbefaler jeg deg å kjøpe en dukke som selges på sprell (lekebutikk for barn) hvor du kan leke deg med alle organene - du kan ta ut absolutt Alt på dukken til og med øynene. På den måten kan du se lettere hvordan organene eks hjerte lunger lever ligger i kroppen. Bare er godt tips herfra :) 

Her er link diamanten https://www.sprell.no/product/menneskekroppen-4d-anatomi--hobbysett--7300009260621_no?code=7300009260621&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-gPgHRQ-G6vHIaGvGD1l1dKcxGN&gclid=EAIaIQobChMInYfc4f-vhwMVzVSRBR0hnwvzEAQYASABEgL6dvD_BwE

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Åå tusen takk for tips, dere er så søte😭❤️❤️

Eva Sofie

Så utrolig hyggelig å lese. Gratulerer med å ha nådd et stort mål i livet. Dette viser at du virkelig kan, når det er noe du virkelig ønsker å få til. Og veien for å komme dit du er nå, har ikke vært rett frem og enkel. Det trenger ikke å være negativt.

Det å selv ha kjent på kroppen hva det vil være å være pasient, kan være en styrke når du går inn i sykepleierstudiet. Det gir en annen forståelse av begge roller, enn om en ikke har fått denne erfaringen med seg i livet.

Som student vil du oppleve oppturer og nedturer mtp. frustrasjon, glede, slitenhet, å forstå pensum, rekke tidsfrister etc. Det beste du kan gjøre for deg selv, er å gjøre ditt for å kunne være mest mulig stabil og tåle hverdagens påkjenninger.

Masse lykke til med studier og de kommende årene. Spennende tid du har fremfor deg.

Den forsvunne diamanten
Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Så utrolig hyggelig å lese. Gratulerer med å ha nådd et stort mål i livet. Dette viser at du virkelig kan, når det er noe du virkelig ønsker å få til. Og veien for å komme dit du er nå, har ikke vært rett frem og enkel. Det trenger ikke å være negativt.

Det å selv ha kjent på kroppen hva det vil være å være pasient, kan være en styrke når du går inn i sykepleierstudiet. Det gir en annen forståelse av begge roller, enn om en ikke har fått denne erfaringen med seg i livet.

Som student vil du oppleve oppturer og nedturer mtp. frustrasjon, glede, slitenhet, å forstå pensum, rekke tidsfrister etc. Det beste du kan gjøre for deg selv, er å gjøre ditt for å kunne være mest mulig stabil og tåle hverdagens påkjenninger.

Masse lykke til med studier og de kommende årene. Spennende tid du har fremfor deg.

Tusen takk for fint innlegg! Jeg håper og tror også at det at jeg har vært pasient kan hjelpe på noen steder🩷

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...