Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært i båt i fjorden her jeg bor, og fisket litt noen ganger. Jeg syns det er god terapi for meg psykisk og fysisk. Å oppleve sjøen og naturen og fuglene er så godt. Å få fisk og ha det hyggelig sammen. Skal prøve å overnatte og i båt i sommer. Kjenner det hjelper mtp angsten min og velværen min. Andre som opplever det samme i naturen enten på sjøen eller skogen?

Anonymkode: 4fa8f...31b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484377-v%C3%A6re-i-b%C3%A5t-i-fjorden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Jeg kjenner meg veldig fri både ved sjøen og i skogen. Det gjør liksom godt for sjela å være der. 

Anonymkode: 2f569...661

Ja det gjør godt for sjelen. Har og lyst å sove i telt i skogen. Så kanskje jeg får gjort det i sommer og :)

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja det gjør godt for sjelen. Har og lyst å sove i telt i skogen. Så kanskje jeg får gjort det i sommer og :)

Ja, det har jeg også hatt lyst til men ikke kommet meg så langt enda. Jeg har også hengekøye da :)

Trinity80

Å tenne bål i naturen, sove i hengekøye og være i nærheten av vann er også terapeutisk for meg. Da skrur alle tankene seg av. Det er helt kostnadsfritt behandling, jeg bruker det så ofte jeg kan. I år har det ikke blitt så mye på grunn av det fine været i Norge 😅

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det har jeg også hatt lyst til men ikke kommet meg så langt enda. Jeg har også hengekøye da :)

Hengekøye ja, Kan du ikke bruke den hjemme? Sovepose hører jo med å sove i telt :)

Annonse

AnonymBruker
Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Å tenne bål i naturen, sove i hengekøye og være i nærheten av vann er også terapeutisk for meg. Da skrur alle tankene seg av. Det er helt kostnadsfritt behandling, jeg bruker det så ofte jeg kan. I år har det ikke blitt så mye på grunn av det fine været i Norge 😅

Ja det er koselig og herlig for vår sjel :) Naturen er medisin for meg hvertfall.

Trinity80 skrev (3 minutter siden):

Da skrur alle tankene seg av.

I teorien hos meg også, men så får jeg angst for at det foregår en motorsagmassakre i nærheten, for det høres jo sånn ut, og at de nå kommer til teltet mitt. 

Hadde flyttet ut i skogen alene og blitt der om ikke det var så skummelt også. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hengekøye ja, Kan du ikke bruke den hjemme? Sovepose hører jo med å sove i telt :)

Jeg bor i blokk og har så liten veranda så det er dessverre ikke plass men ellers ikke ett dumt forslag :) Min far har greit med hage og trær da så kan være jeg tar den med dit neste besøk.

Trinity80
Sokk skrev (7 minutter siden):

I teorien hos meg også, men så får jeg angst for at det foregår en motorsagmassakre i nærheten, for det høres jo sånn ut, og at de nå kommer til teltet mitt. 

Hadde flyttet ut i skogen alene og blitt der om ikke det var så skummelt også. 

Jeg tør ikke alene @Sokk 😅😅 Da drar jeg med venner, aldri alene. For mørkeredd😆

AnonymBruker
Trinity80 skrev (47 minutter siden):

Jeg tør ikke alene @Sokk 😅😅 Da drar jeg med venner, aldri alene. For mørkeredd😆

Hvordan hadde du reagert hvis eks lillesøsteren din hadde skremt deg midt på natten når du sov ute på pur og faen? 

Anonymkode: 2b94f...716

Annonse

Trinity80
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan hadde du reagert hvis eks lillesøsteren din hadde skremt deg midt på natten når du sov ute på pur og faen? 

Ikke realistisk, min søster har ikke sovet ute i naturen en natt på 20 år 🤭 De andre jeg overnatter ute med er voksne, ikke barn. 

AnonymBruker
Trinity80 skrev (Akkurat nå):

Ikke realistisk, min søster har ikke sovet ute i naturen en natt på 20 år 🤭 De andre jeg overnatter ute med er voksne, ikke barn. 

Men hvis du hadde hatt en lillesøster som var mye yngre enn deg. Hvordan hadde du reagert? 

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har vært i båt i fjorden her jeg bor, og fisket litt noen ganger. Jeg syns det er god terapi for meg psykisk og fysisk. Å oppleve sjøen og naturen og fuglene er så godt. Å få fisk og ha det hyggelig sammen. Skal prøve å overnatte og i båt i sommer. Kjenner det hjelper mtp angsten min og velværen min. Andre som opplever det samme i naturen enten på sjøen eller skogen?

Aww jeg synes dette var en sikkelig koselig og søt tråd❤️ Så godt at dette hjelper. Fint å se positive tråder på psykiatri forumet❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...