AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 Kan jeg spørre deg til råds om noe?Min ungdom ble tatt for narkotikabruk her forleden. Det er kjæresten som bruker/gir til min ungdom. Han er nå plassert på akuttinstitusjon. Ville du nektet din ungdom samvær med kjæresten eller gitt han en sjangse til å "skikke" seg dvs bli rusfri? Anonymkode: 46f48...331 1 Siter
Glitter Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 Hvis min sønn fikk narkotika av sin kjæreste så hadde jeg definitivt satt foten ned og prøvd å få han til å gjøre det slutt. Men så er det det at å gi forbud om å være involvert med noe er veldig vanskelig. Det vil mye mulig ikke hjelpe å nekte kontakt. Da begynner de bare å snike seg rundt. Men du bør ta en prat med han om alvoret i situasjonen. Hjelpe han å se at han ødelegger livet sitt. Har man først blitt avhengig så er det vanskelig å komme ut av det. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 Glitter skrev (1 minutt siden): Hvis min sønn fikk narkotika av sin kjæreste så hadde jeg definitivt satt foten ned og prøvd å få han til å gjøre det slutt. Men så er det det at å gi forbud om å være involvert med noe er veldig vanskelig. Det vil mye mulig ikke hjelpe å nekte kontakt. Da begynner de bare å snike seg rundt. Men du bør ta en prat med han om alvoret i situasjonen. Hjelpe han å se at han ødelegger livet sitt. Har man først blitt avhengig så er det vanskelig å komme ut av det. Tusen takk for svar. Jeg vet ikke med avhengighet. Jeg skal ta en samtale om alvoret, ja. De er bare 14 år. Anonymkode: 46f48...331 0 Siter
Glitter Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tusen takk for svar. Jeg vet ikke med avhengighet. Jeg skal ta en samtale om alvoret, ja. De er bare 14 år. Anonymkode: 46f48...331 Håper det ordner seg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2024 Skrevet 19. juli 2024 Glitter skrev (1 time siden): Håper det ordner seg. Takk, litt av en vanskelig situasjon å være i. Anonymkode: 46f48...331 0 Siter
Glitter Skrevet 20. juli 2024 Skrevet 20. juli 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk, litt av en vanskelig situasjon å være i. Anonymkode: 46f48...331 Ja det er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.