Gå til innhold

På seg selv kjenner en ikke andre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
aa-k-j skrev (23 minutter siden):

Er vel heller at de tror det ikke gjelder de. Har et nært familiemedlem som stadig påstår jeg går på pub og drikker øl når jeg har vært avholds i flere år. Ikke liker jeg øl heller. Den drikker øl av og til.

Det var en noe merkelig beskyldning, men jeg føler med deg og forstår hva du snakker om fordi jeg har opplevd noe lignende selv. De mangler vel som du sier innsikt og forstår ikke selv at de gjør det samme som de beskylder andre for å gjøre. 

Triste og såre greier iallefall. Man blir dessverre lett «dømt» fordi folk føler og tror ting om andre basert på sine egne fortolkninger og følelser. Men prøv å heve deg over det. Du vet hva som er sant og ikke. Jeg håper du har folk rundt deg som du kan snakke med og som tror på deg og støtter deg. 

Anonymkode: 7e7ab...b47

Annonse

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det var en noe merkelig beskyldning, men jeg føler med deg og forstår hva du snakker om fordi jeg har opplevd noe lignende selv. De mangler vel som du sier innsikt og forstår ikke selv at de gjør det samme som de beskylder andre for å gjøre. 

Triste og såre greier iallefall. Man blir dessverre lett «dømt» fordi folk føler og tror ting om andre basert på sine egne fortolkninger og følelser. Men prøv å heve deg over det. Du vet hva som er sant og ikke. Jeg håper du har folk rundt deg som du kan snakke med og som tror på deg og støtter deg. 

Anonymkode: 7e7ab...b47

Ja det har jeg. Folk jeg kun har kjent noen få år kjenner meg bedre enn nevnte person 😅 og den har kjent meg hele livet mitt 😅 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...