Gå til innhold

fliiiiiii-sa!


birdie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fru Kahn

Næsj - har vel ikke noe med meg å gjøre?!?!?!?! Jeg betaler ikke sjøl engang! *s*

Trodde det var noe spennende om aktive bestemødre jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Kahn

Høh!

Hekta du liksom. Bare svarer på andres, jeg. ;-)

Ja, kan VI no for at 78 støkker sender en melding hver til oss........og vi må jo for fanken svare da! Det er vanlig høflighet, det har jeg lært av mora mi! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja, kan VI no for at 78 støkker sender en melding hver til oss........og vi må jo for fanken svare da! Det er vanlig høflighet, det har jeg lært av mora mi! *s*

Våre mødre har vært særdeles heldige med den delen av oppdragelsen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Er du sikker på det? ;-)

*mumle... mumle*

Og så snakker vi om noe heeelt annet; har du f.eks. spist komler i dag? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mumle... mumle*

Og så snakker vi om noe heeelt annet; har du f.eks. spist komler i dag? :-)

Nei i dag ble det Cordon Blue fra frysedisk salat og bittelitt pommes frites, det var ikke godt! Jeg har fått dilla på lam i det siste og da er det ikke mye annet som smaker!

Jeg drømte om lammerull og pinnekjøtt i natt, jada det er ikke jul! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nei i dag ble det Cordon Blue fra frysedisk salat og bittelitt pommes frites, det var ikke godt! Jeg har fått dilla på lam i det siste og da er det ikke mye annet som smaker!

Jeg drømte om lammerull og pinnekjøtt i natt, jada det er ikke jul! *S*

Pytt i panne her. Hmm, også fra frysedisken. Var litt seint ute, måtte finne på noe kvikt. Snuppa fikk Mc Donald's middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...