AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 Skrevet 22. juli 2024 Hvordan gjør man det når man skal bytte fra å ta medisiner på kveldstid kl 21 og heller ta medisinene på dagtid kl 7? Er det bare i kveld å ikke ta medisinene også bare ta de i morgen kl 7 i stedet? Det gjelder Seroquel og Abilify Anonymkode: d8956...81a 0 Siter
Gjest Vendi Skrevet 22. juli 2024 Skrevet 22. juli 2024 (endret) Hvem vil at du skal bytte om sånn da? Er det deg, eller er det psykiateren din? Og i så fall om det er psykiateren, kan jeg spørre om begrunnelsen? Men til det du spør om: Jeg har ikke peil, men tror jeg ville ha hørt med legen/psykiateren om hvordan jeg skulle gjøre det. Endret 22. juli 2024 av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2024 Skrevet 22. juli 2024 Vendi skrev (21 minutter siden): Hvem vil at du skal bytte om sånn da? Er det deg, eller er det psykiateren din? Og i så fall om det er psykiateren, kan jeg spørre om begrunnelsen? Men til det du spør om: Jeg har ikke peil, men tror jeg ville ha hørt med legen/psykiateren om hvordan jeg skulle gjøre det. Psykiateren sa at jeg bestemte selv men at det for de fleste var best å ta Abilify på morgenen fordi man kunne oppleve den som oppkvikkende/bli mer våken av den. Og siden jeg skal redusere Seroquel etterhvert (pga problemer med overspising) som hjelper meg med søvnen så tenkte jeg at det var lurt å bare bytte om fra kveld til morgen nå med en gang Anonymkode: d8956...81a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.