Gå til innhold

Hvordan bytte fra å ta medisiner på kveldstid til morgen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan gjør man det når man skal bytte fra å ta medisiner på kveldstid kl 21 og heller ta medisinene på dagtid kl 7? Er det bare i kveld å ikke ta medisinene også bare ta de i morgen kl 7 i stedet? Det gjelder Seroquel og Abilify 

Anonymkode: d8956...81a

Fortsetter under...

Gjest Vendi

Hvem vil at du skal bytte om sånn da? Er det deg, eller er det psykiateren din? Og i så fall om det er psykiateren, kan jeg spørre om begrunnelsen? 

Men til det du spør om: Jeg har ikke peil, men tror jeg ville ha hørt med legen/psykiateren om hvordan jeg skulle gjøre det. 

Endret av Vendi
AnonymBruker
Vendi skrev (21 minutter siden):

Hvem vil at du skal bytte om sånn da? Er det deg, eller er det psykiateren din? Og i så fall om det er psykiateren, kan jeg spørre om begrunnelsen? 

Men til det du spør om: Jeg har ikke peil, men tror jeg ville ha hørt med legen/psykiateren om hvordan jeg skulle gjøre det. 

Psykiateren sa at jeg bestemte selv men at det for de fleste var best å ta Abilify på morgenen fordi man kunne oppleve den som oppkvikkende/bli mer våken av den. Og siden jeg skal redusere Seroquel etterhvert (pga problemer med overspising) som hjelper meg med søvnen så tenkte jeg at det var lurt å bare bytte om fra kveld til morgen nå med en gang :) 

Anonymkode: d8956...81a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...