Gå til innhold

Er det et krav at man går i terapi om man mottar AAP?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror det varierer alt etter problemstillingen man har og hvilke andre ting man også har på aktivitetsplanen. Jeg hadde i perioder terapi og andre ikke, hadde AAP i 8 år før jeg fikk innvilget ufør. Men det er jo en fordel å gå i terapi hvis det er snakk om å søke ufør er min erfaring da. For da har man en spesialist som kan uttale seg til NAV som vedlegges søknaden om ufør og da tenker jeg at man har en sterkere søknad.

Anonymkode: 4a72f...508

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg jobber 50 prosent og mottar 50 prosent AAP.

Anonymkode: 5832b...adc

Nei, ikke nødvendigvis. Slikt blir tilpasset individuelt, bare forhold deg til de vilkårene du og nav er enig om (og som skal være beskrevet i aktivitetsplanen din).

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror det varierer alt etter problemstillingen man har og hvilke andre ting man også har på aktivitetsplanen. Jeg hadde i perioder terapi og andre ikke, hadde AAP i 8 år før jeg fikk innvilget ufør. Men det er jo en fordel å gå i terapi hvis det er snakk om å søke ufør er min erfaring da. For da har man en spesialist som kan uttale seg til NAV som vedlegges søknaden om ufør og da tenker jeg at man har en sterkere søknad.

Anonymkode: 4a72f...508

Takk for svar!

Anonymkode: 5832b...adc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...