Gå til innhold

SDD


birdie

Anbefalte innlegg

Her er bilder fra Sørlandsmesterskapet, klassen over 80 kilo? Jeg aner ikke hvordan klassene er inndelt - svogeren min bomma på vekta, i alle fall. Han veide 83,5 ved innveiing og måtte stille i en klasse over den han hadde siktet seg inn på. Allikevel ble han nummer tre av sju, så "kvelden" ble redda..! ;o)

Til helga er det Sanderfjord, og så er det NM helga etter det igjen. At de gidder..

*gumler sjokoladekake*

http://home.no.net/ungpike/trondsm.htm

(det tar laaang tid å laste ned - jeg syntes det var greit å beholde kvalitet på bildene heller enn å krympe dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest En som lurer litt

*ugh*

Ville nok ikke klart å spise sjokoladekake når jeg ser på de der, nei.

Hva skal man med slik "skallede" oljeinnsmurte muskebunter? Itt'no kar for meg nei. *grøss*

Og hva skal de selv med slike muskler, liksom? Prøvde å se om de hadde liten penis, for ¨å sjekke om det er dette de prøver å kompensere for......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ugh*

Ville nok ikke klart å spise sjokoladekake når jeg ser på de der, nei.

Hva skal man med slik "skallede" oljeinnsmurte muskebunter? Itt'no kar for meg nei. *grøss*

Og hva skal de selv med slike muskler, liksom? Prøvde å se om de hadde liten penis, for ¨å sjekke om det er dette de prøver å kompensere for......

*flirer*

De går ikke rundt innsmurt i olje og brunkrem til hverdags, dah..

Vittig fenomen, det der - at så mange tror at de som legger sjela si i å trene muskler kompenserer for noe annet. Man stiller ikke Bjørn Dæhlie og Johann Olav Koss det samme spørsmålet, gjør man vel..?

Søstra mi har avsluttet en treåring høgskoleutdannelse og er halvveis i et femårig studium på Universitetet, og svogeren min har en kremjobb innen IT. Begge er hyggelige og omgjengelige mennesker, som ikke vet hva godt de kan gjøre for andre. Utseendet deres har heller ikke skremt noen på høylys dag, så vidt jeg vet.. ;o)

Men det må være et pes å leve sånn, spesielt i tida før konkurranse - tror det er godt de er to om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flirer*

De går ikke rundt innsmurt i olje og brunkrem til hverdags, dah..

Vittig fenomen, det der - at så mange tror at de som legger sjela si i å trene muskler kompenserer for noe annet. Man stiller ikke Bjørn Dæhlie og Johann Olav Koss det samme spørsmålet, gjør man vel..?

Søstra mi har avsluttet en treåring høgskoleutdannelse og er halvveis i et femårig studium på Universitetet, og svogeren min har en kremjobb innen IT. Begge er hyggelige og omgjengelige mennesker, som ikke vet hva godt de kan gjøre for andre. Utseendet deres har heller ikke skremt noen på høylys dag, så vidt jeg vet.. ;o)

Men det må være et pes å leve sånn, spesielt i tida før konkurranse - tror det er godt de er to om det!

Jeg har kabel-tilkobling så nedlastinga gikk veldig fort!

Så de skal stille i både Sandefjord Open og NM, også? Tenkte nok det når de konkurrerer så tett innpå disse mesterskapene. Jeg fatter heller ikke at de orker, men det at de er to om det gjør nok det hele utrolig mye lettere for dem.

Han virket ikke gæærn i kroppen han, men med han hadde kanskje litt dårlige armer i forhold til høyde, og resten av kroppen sin.

Uansett, bra gjort!

Hvordan gikk det med søsteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kabel-tilkobling så nedlastinga gikk veldig fort!

Så de skal stille i både Sandefjord Open og NM, også? Tenkte nok det når de konkurrerer så tett innpå disse mesterskapene. Jeg fatter heller ikke at de orker, men det at de er to om det gjør nok det hele utrolig mye lettere for dem.

Han virket ikke gæærn i kroppen han, men med han hadde kanskje litt dårlige armer i forhold til høyde, og resten av kroppen sin.

Uansett, bra gjort!

Hvordan gikk det med søsteren?

Hun ble først tilkjent seieren (de var to - hun og henne det er bilder av på hjemmesida) etter at de vant hver sin styrkedel. Så finregnet man litt på poengene og gjorde om resultatet.. Nummer to, med andre ord! Hun persa i både dips og chins, uten at jeg av den grunn husker hvor mange hun tok.. :oÞ

Bilder kommer i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble først tilkjent seieren (de var to - hun og henne det er bilder av på hjemmesida) etter at de vant hver sin styrkedel. Så finregnet man litt på poengene og gjorde om resultatet.. Nummer to, med andre ord! Hun persa i både dips og chins, uten at jeg av den grunn husker hvor mange hun tok.. :oÞ

Bilder kommer i løpet av kort tid.

Ikke dårlig :)

Nesten så jeg får lyst til å trene igjen, og i kveld skal jeg faktisk trene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...