Gå til innhold

Nachnoo - blandet episode


Vendi

Anbefalte innlegg

farløs skrev (3 minutter siden):

Hm.. det er mer som ikke er lov virker det som. Kanskje dette forumet bare skal være for de som allerede kjenner hverandre fra før av eller ikke spør "fæle" spørsmål? Jeg spør og spør og får ikke svar også blir det slettet🫥

Ja leger kan skrive ut resepter. Men kan leger på internett også det? Er det en lege her? Jeg forstår ikke.

Men nå har jeg fått sagt mitt, om det får stå da.

Må man være lege for å gjøre en ok handling i møte med et annet menneske? For det var strengt tatt kun det dette handler om. "Fæle" spørsmål, ubehagelige spørsmål, har forøvrig blitt stilt her inne siden tidenes morgen. Trådstarter er i de beste hender, forumet trenger ikke et politi som vurderer, gransker og krangler til innskriveres svar til det kjedsommelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vendi skrev (6 minutter siden):

Blir litt lei meg av all denne diskusjonen. Jeg mener nachnoo ikke gjorde noe galt da han tilbød hjelp, og at jeg heller ikke gjorde noe galt da jeg ønsket å motta en slik hjelp. Kunne ønske diskusjonen ble avsluttet nå. 

Unnskyld var ikke meningen å gjøre deg lei deg😔 Jeg avslutter nå. Du skrev jo selv tross alt til denne brukeren på tittelen på tråden. Håper du får god hjelp💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (52 minutter siden):

Kan vi alle høre på @Vendi nå? 

Kan vi slutte?

Kan du også la være med å begynne alltid ? 

Anonymkode: 93856...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (2 timer siden):

Hm.. det er mer som ikke er lov virker det som. Kanskje dette forumet bare skal være for de som allerede kjenner hverandre fra før av eller ikke spør "fæle" spørsmål? Jeg spør og spør og får ikke svar også blir det slettet🫥

Ja leger kan skrive ut resepter. Men kan leger på internett også det? Er det en lege her? Jeg forstår ikke.

Men nå har jeg fått sagt mitt, om det får stå da.

Det er ikke enkelt å være ny på dette forumet. Det beste er å ikke spørre eller gruble så mye.🫢 Trist men nødvendig.

Ønsker deg en fortsatt fin dag 🌺

Anonymkode: fae2b...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 17.54):

Det er ikke enkelt å være ny på dette forumet. Det beste er å ikke spørre eller gruble så mye.🫢 Trist men nødvendig.

Ønsker deg en fortsatt fin dag 🌺

Anonymkode: fae2b...320

Kan du si noe mer om hva som er vanskelig med å være ny på dette forumet? Er det noe som kan gjøres for å gjøre det enklere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (På 26.7.2024 den 14.51):

Det syns jeg var en god ide. Som fks : Jeg vil gjerne hjelpe, men du svarer kun hvis du vil og føler det trygt. Og så underskrive med navn. DET syns jeg hadde vært bedre, for som @ISW skriver, så føler noen at de må være kryptiske her, og det kan skape skepsis. Det tror jeg også at du kan forstå med litt velvilje...

Folk som har vært her lenge vet veldig godt at de kan stole 100% på nachnoo.

Anonymkode: 53d81...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
farløs skrev (På 26.7.2024 den 14.56):

Jeg kan vel ikke utgi meg å være fagfolk her?

I "livets skole", "gatens universitet" eller hva vi nå velger å kalle det er vi alle fagfolk. Med alt det innebærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk som har vært her lenge vet veldig godt at de kan stole 100% på nachnoo.

Anonymkode: 53d81...42b

Jeg har kjent nachnoo i rl i mange år, og kan betrygge alle med at en trygt kan stole 100 % på han og at han heller ikke har noen krav, ønsker eller forventninger om gjenyntelser fra noen her inne. 

Anonymkode: 1a000...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...