Gå til innhold

Forvirret av Leponex tror jeg

Anbefalte innlegg

Etter jeg begynte på Leponex så har jeg veldig ofte blitt forvirret når jeg ligger i senga for å sove eller for å slappe av med øyne igjen. 

Plutselig glemmer jeg hvor jeg er. Er jeg på sykehuset? Hjemme? Hos mamma? Et annet sted? Samtidig klarer jeg ikke åpne øynene for å se hvilke omgivelser jeg er i. Blir nødt til å virkelig tenke hardt som å huske hvor jeg var da jeg la meg ned, hvilke planer jeg har den dagen. 

Har andre opplevd dette på Leponex? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/484617-forvirret-av-leponex-tror-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Marye skrev (14 minutter siden):

Det er verst om jeg har drukket og skjønner ikke hvordan komme meg hjem eller åpne dørlåsen 

samt greier ikke finne ord når jeg skal prate 

klarte ikke si mitt eget navn

Det har jeg også opplevd, men det var ikke på Leponex da jeg ikke hadde startet på den ennå. Men så drakk jeg 10 øl hver dag da..

Marye skrev (1 minutt siden):

Kanskje det er pga lyrica 

Da jeg tok neurotonin greide jeg ikke prate heller

Hm ja. Ikke godt å si det der. 

Jeg hadde skjønt det hvis det var mix av rusmidler og medisinen som gjorde det. Men nå er ikke det tilfellet. Rus er ikke med i bildet her. 

Opplever ellers æ være veldig glemsk. Glemmer hva jeg har sagt og hva jeg har gjort.

AnonymBruker

Jeg opplever det samme når jeg har det veldig dårlig eller er veldig stresset og jeg går ikke på medisiner. Finnes sikkert mange årsaker til at man kan bli sånn? Det kan være medisiner, men kan også være andre ting. Står det noe om forvirring i bivirkningslista på leppene? Vanskelig å vite sikkert. Ubehagelig er det uansett. 

Anonymkode: 771ab...6de

Annonse

Glitter skrev (1 minutt siden):

Hm ja. Ikke godt å si det der. 

Jeg hadde skjønt det hvis det var mix av rusmidler og medisinen som gjorde det. Men nå er ikke det tilfellet. Rus er ikke med i bildet her. 

Opplever ellers æ være veldig glemsk. Glemmer hva jeg har sagt og hva jeg har gjort.

Jeg er så og si dement

Glitter skrev (2 timer siden):

Etter jeg begynte på Leponex så har jeg veldig ofte blitt forvirret når jeg ligger i senga for å sove eller for å slappe av med øyne igjen. 

Plutselig glemmer jeg hvor jeg er. Er jeg på sykehuset? Hjemme? Hos mamma? Et annet sted? Samtidig klarer jeg ikke åpne øynene for å se hvilke omgivelser jeg er i. Blir nødt til å virkelig tenke hardt som å huske hvor jeg var da jeg la meg ned, hvilke planer jeg har den dagen. 

Har andre opplevd dette på Leponex? 

Forvirring er en kjent - men sjelden - bivirkning av leponex. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...