Gå til innhold

Søvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er du redd for å få bivirkninger? Nå er jeg ikke fagperson, men selv om du mener det er færre bivirkninger som listes opp i felleskatalogen på en medisin så betyr det jo ikke nødvendigvis at det er mindre sjanse for at du får en eller annen bivirkning hvis du velger den medisinen da? For det er jo umulig å si hvilken virkning (og eventuelle bivirkninger) akkurat du vil få før du faktisk har forsøkt medisinen over tid.

Anonymkode: 3bbd5...464

Nei ikke sånn. Sjansen er vel like Stor for å få noen. Men det er mange bivirknknher som står oppført på remeron men ikke på mianserin. Og lurer på hvorfor hvis det praktisk talt er samme medisin. Og da virker jo Mianserin tryggere siden den har færre bivirknknher man kan få.

Anonymkode: f4a86...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trinity80
ISW skrev (55 minutter siden):

Etter min mening bør Stilnoct bli avregistrert. Den eneste gangen jeg mener Stilnoct er trygg, er dersom man overhode ikke har noen som helst form for psykiske utfordringer, og f.eks. bruker den ved et enkelttilfelle før f.eks. en reise, for å få sove tidlig.

Ellers mener jeg det finnes mange bedre alternativer med mindre risiko. Ved mange lidelser (f.eks. psykoser eller bipolar lidelse) kan Stilnoct være regelrett livsfarlig, og det er totalt uforutsigbart om man tror man er en fugl og hopper ut fra 14. etasje, setter alle pengene sine over styr og ikke husker noen ting neste dag, eller bare blir i elendig form.

(dog min personlige mening - ikke saksøk meg)

I grunn helt enig med deg. Var mye i forbindelse med Stilnoct jeg fanget opp på DPS, fra både psykiatere og sykepleierne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (1 time siden):

Etter min mening bør Stilnoct bli avregistrert.

Etter min mening å😵‍💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...