Gå til innhold

Internettavhengig pga dårlig psyke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i det siste lurt på om internettavhengigheten min skyldes den dårlige psyken min? Noen som har samme erfaring? Jeg føler det er trygt å bare være sosial på nettet på steder som f.eks her inne fordi her kan jeg være Anonym og ta meg god tid til å formulere ett svar blant annet. På de værste dagene kan jeg sitte på internett fra jeg våkner og til jeg legger meg bare avbrutt av å hente mat og gå på do og jeg vil jo egentlig ikke leve sånn da...

Anonymkode: 50086...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg har i det siste lurt på om internettavhengigheten min skyldes den dårlige psyken min? Noen som har samme erfaring? Jeg føler det er trygt å bare være sosial på nettet på steder som f.eks her inne fordi her kan jeg være Anonym og ta meg god tid til å formulere ett svar blant annet. På de værste dagene kan jeg sitte på internett fra jeg våkner og til jeg legger meg bare avbrutt av å hente mat og gå på do og jeg vil jo egentlig ikke leve sånn da...

Anonymkode: 50086...b0e

Det beste du kan gjøre er å gi deg selv pauser ila dagen. Så blir pausene lengre og lengre til du bytter ut skjermtid med andre aktiviteter. Jeg bruker også skjermen mye nå når jeg er syk.

Anonymkode: c727b...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det beste du kan gjøre er å gi deg selv pauser ila dagen. Så blir pausene lengre og lengre til du bytter ut skjermtid med andre aktiviteter. Jeg bruker også skjermen mye nå når jeg er syk.

Anonymkode: c727b...601

Godt poeng. Jeg vil jo si jeg mer eller mindre er avhengig så da er det vel ditt tips som gjelder for å fikse det tenker jeg.

Anonymkode: 50086...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...