Gå til innhold

Har du tatt Xanax-tablett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva ble effekten?

Anonymkode: f2797...ff3

spurte en lege en gang om å få det og da ble han sint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

spurte en lege en gang om å få det og da ble han sint. 

Vet du hvorfor han ble sint?

Anonymkode: f2797...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det faktisk hos en tannlege (!) en gang. Da ble jeg helt borte, men klarte likevel å følge tannlegens "beordringer". Men jeg husker bare bruddstykker. Hukommelsen av hva som skjedde er oppstykket. Jeg husker litt av hva som foregikk i tannlegestolen, og jeg husker at jeg fikk hjelp til å ta på meg skoene og at jeg ble plassert i en drosje da jeg var ferdig og skulle hjem. Hadde på forhånd fått beskjed om at jeg ikke skulle kjøre bil den dagen, for dette var jo planlagt. Så husker jeg så og si ingenting av drosjeturen hjem, men jeg husker at jeg tok i dørklinka hjemme. Husker ikke at jeg gikk rett og la meg etterpå. 

I ettertid har jeg tenkt mange ganger at det var unødvendig stor "bedøvelse" (eller hva jeg skal kalle det) for en tannlegetime. Og egentlig burde det ikke ha vært lov til å gi det. Skjønner ikke at det er lov. 

Kan jo bare slenge inn et par ord om hvorfor jeg fikk dette. Det var fordi jeg opplevde det som kunne ligne et panikkanfall på forrige time, så det var for å unngå at det skulle skje igjen. Men helt, helt unødvendig å bruke så sterkt skyts. 

 

Endret av Vendi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vet du hvorfor han ble sint?

Anonymkode: f2797...ff3

Det var mye sterkere enn vival sa han, jeg hadde lest at det hjalp mot trigeminusnevralgi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjente ingenting. Mulig jeg er immun mot benzo. Husker når jeg skulle ta gastroskopi så sa jeg at jeg hadde ekstrem angst og at de måtte øke beroligende. Fikk beskjed om å ikke ta av meg skoene siden de ikke trodde jeg ville få de på igjen. Ble også fulgt til venterom med senger etterpå. Ble fortalt at jeg mest sannsynlig ikke kom til å huske noen ting.

Satt meg i en stol og spilte Wordfeud uten å kjenne noe som helst. Legene fulgte med på andre siden ett vindu. Kom en inn etter 15 min og sa jeg kun dra da jeg var uberørt av de de ga.

Så er veldig forskjellig hvordan man reagerer.
 

Anonymkode: 7188a...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Kan bli temmelig mongo av xanax. Et populært rusmiddel. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at noen tør å ta ting man ikke får av lege, men jeg skal ikke si at jeg alltid har vært så klok, men jeg lærte. Jeg hadde så sinnsykt med angst og var i et selskap jeg burde gått fra tidligere. Så fikk jeg en pille uten at jeg ser hensikten med å si hva det var. Og jeg ble helt rolig og gjorde noe jeg aldri ville gjort under normale omstendigheter. Helt fri for angst der og da. 

Så spurte jeg legen min om det var noe jeg kunne ta mot angst da som jeg hadde mye av den gangen, da jeg var til time igjen, og han så på meg og sa sånn helt rolig : Kashmir, nei. Det du fikk går under illegale rusmidler. 

Han sa det sånn " vet du virkelig ikke bedre?" og jeg følte meg som en idiot. Og i ettertid ser jeg hvor stor risiko jeg tok. Og jeg er normalt redd for hodet mitt og for å miste det, så aldri mer. Og da mener jeg, aldri mer. Noen ganger gjør jeg HELDIGVIS noe bare EN gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...