Gå til innhold

Du med Bp2; hvor mye jobber du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Varig tilrettelagt arbeid. Er ikke deprimert nå men har vært det flere ganger siste årene.

Anonymkode: 13a22...3ff

Kan jeg spørre hvorfor du ikke jobber mer når du ikke er deprimert? Prøver å lære.

Anonymkode: 5599e...ef5

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg spørre hvorfor du ikke jobber mer når du ikke er deprimert? Prøver å lære.

Fordi å jobbe mer enn det jeg gjør nå lett trigger depresjon og/eller selvmordstanker. Jeg er det behandlere kaller for 'sårbar for stress'. Dvs jeg tåler veldig dårlig stress, og selv om jobben min som jeg har nå nok ikke oppleves spesielt stressende for folk flest så blir jeg likevel såpass stresset av å jobbe at det er ikke anbefalt å jobbe mer for meg.

Jeg jobber 100 prosent. Har vært sykmeldt rundt en uke i året når depresjonen har blitt for ille, men for øvrig vært stabil i femten år - frem til jeg fikk en blandet episode i høst med selvmordsforsøk og ble sykmeldt i fire måneder. Har måttet legge om hele medisinregimet, men er nå stabil igjen og yter nok mer enn 100 prosent på jobb. Har gjennomgående vært heldig.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi å jobbe mer enn det jeg gjør nå lett trigger depresjon og/eller selvmordstanker. Jeg er det behandlere kaller for 'sårbar for stress'. Dvs jeg tåler veldig dårlig stress, og selv om jobben min som jeg har nå nok ikke oppleves spesielt stressende for folk flest så blir jeg likevel såpass stresset av å jobbe at det er ikke anbefalt å jobbe mer for meg.

Tusen takk for svar.

AnonymBruker
adhoc skrev (3 timer siden):

Jeg jobber 100 prosent. Har vært sykmeldt rundt en uke i året når depresjonen har blitt for ille, men for øvrig vært stabil i femten år - frem til jeg fikk en blandet episode i høst med selvmordsforsøk og ble sykmeldt i fire måneder. Har måttet legge om hele medisinregimet, men er nå stabil igjen og yter nok mer enn 100 prosent på jobb. Har gjennomgående vært heldig.

Fantastisk å høre at du har vært stabil så lenge! Leit å høre om den tøffe perioden du hadde i høst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...