Gå til innhold

Hvor lenge har du gått/gikk du på AAP?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gikk på attføring og deretter AAP tilsammen 14 år tror jeg.  På de årene så gikk jeg på kurs, jobbet for Oslo kommune i tre år på samme sted og hadde full jobb der på attføringen og fikk ikke barselsenger engang fordi attføring kun ble betalt når man var aktiv og heller ikke pensjonspoeng så jeg måtte jobbe fra babyen var 6 uker.  Så ble jeg sendt på legesekretærkurs et år og deretter på et nytt kurs for å få jobb i et år og hadde praksis på legevakt i seks måneder år gjennom NAV.  Men fikk ikke jobb der heller og etter ett år søking fikk jeg en halv stilling som legesekretær og uføre 50%.  Etter et år ble jeg sykemeldt og da alle sykedagen var brukt opp ble jeg påtvunget full uføretrygd noe verken legen eller jeg var interessert i.  Men nå var visste rett og slett ikke NAV hva de skulle gjøre med meg og siden det har jeg vært hjemme.

Anonymkode: f34e5...f6b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...