Gå til innhold

blodprøver

Anbefalte innlegg

Gjest kisseypooh

Hei Wenke!!

Tok meg ein tur til legen i dag, blir røntgen på meg nå igjen ja...

Han tok ein blodprøve som eg lure litt på ka egentli er. Trur forkortinga var TCP, eller noko med dei bokstavane der. Er ikkje heilt sikker på om det var P eller ein anna bokstav. Håper du får noko ut av denne prøven,han snakka noko om at dei då kunne sjå aktiviteten i astmaen min eller noko sånn?!?

Koz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48473-blodpr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kisseypooh

Jeg er sannelig ikke helt sikker, men kan det være CRP? Dette er en prøve som viser evt infeksjonsreaksjon, og han mener da kanskje at det kan være en infeksjon ute og går slik at du må ha antibiotika. Denne skal være

Hei wenke!!

Tusen takk for raskt svar!! Men det var nok ikkje det, det var ein blodprøve som blei sendt til Haukeland til analyse, han sa noko om at han ville sjekke korleis aktiviteten va i astmaen,men eg klare ikkje heilt å plassera dei bokstavane. CRP tar dei jo med eit lite stikk og får svar på nokon få minutt...

Men det er sikkert ikkje så nøye,hadde bare vore litt kjekkt å visst ka det var...

Koz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48473-blodpr%C3%B8ver/#findComment-186248
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...