Gå til innhold

Alle sekretærene som er innom journalen (tilgangslogg på HelseNorge), kan de lese notat og epikriser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært ved dps flere ganger og blir like overrasket hver gang over alle folkene som har hatt tilgang til min jorunal. Mest er det behandler og klinikkoverlege og så er det arsenalet av sekretærer. De har ikke åpnet dokument men de har hatt tilgang. Hva innebærer tilgangen sekretærer har til vår journal ved dps og andre sykehus? 

Anonymkode: 63aeb...9e4

Fortsetter under...

Gjest Cybele

Godt spørsmål. Jeg lurer på hva de som ikke har åpnet et eller flere dokument egentlig har gjort i journalen. Gjelder også behandler. Se gangene jeg har undersøkt så er de fleste klikkene innpå min jorunal ikke relatert til å lese spesifikke dokument eller å skrive noe. Lurer på hva de gjør da, hvilken info som kommer opp uten å klikke på spesifikke notat, epikriser osv 

AnonymBruker
nachnoo skrev (5 minutter siden):

Har dere noen gang fått brev/epost/sms fra DPS?

Hver gang har en sekretær vært inne på journalen. 

Alle de andre gangene da? 

Gjest Cybele

Jeg går til psykiater. Pga denne tråden sjekket jeg og de seks siste dagene har en psykologspesialist jeg aldri har møtt eller hørt om, vært innom hver dag. Hun har ikke åpnet noe. Sekretæren er mer beregnelig, inne før og etter time og en gang innimellom. Hva gjør psykologspesialisten der og hva får hun ut av det uten å åpne noe, absolutt noe å undres over.

Annonse

AnonymBruker
Cybele skrev (1 time siden):

Jeg går til psykiater. Pga denne tråden sjekket jeg og de seks siste dagene har en psykologspesialist jeg aldri har møtt eller hørt om, vært innom hver dag. Hun har ikke åpnet noe. Sekretæren er mer beregnelig, inne før og etter time og en gang innimellom. Hva gjør psykologspesialisten der og hva får hun ut av det uten å åpne noe, absolutt noe å undres over.

Hvordan kan du se om sekretær har åpnet noe eller ei?

Anonymkode: 892f2...d7f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan kan du se om sekretær har åpnet noe eller ei?

Du ser det på tilgangsloggen på HelseNorge. Åpne pasientjournal. Ved siden av står tilgangslogg, alle som har vært inne i din jorunal 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du ser det på tilgangsloggen på HelseNorge. Åpne pasientjournal. Ved siden av står tilgangslogg, alle som har vært inne i din jorunal 

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...