Gå til innhold

Diskusjon rundt å anbefale steder - delt fra Nachnoo - blandet episode


Admin

Anbefalte innlegg

Osten skrev (2 minutter siden):

Det er uansett ikke greit at hvis man trykker «like» på et innlegg, så skal man ses på som feig og konfliktsky. 

Dessuten, hvis brukere ønsker å kontakte «Snik Svindlersen aka Durek V», så må de da få lov til det.  Ingen andre brukere skal kjefte opp verken Snik eller bruker av den grunn. Ingen her er utsett til å være vokter på DOL.

Men Osten. Trykker du liker hvis ser at noen sjikanerer andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Jeg skal ikke blande meg, ville bare si at det ble litt mye mot Kashmir her og det er ikke greit. Vi har da plass til alle? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke sett at det har hjulpet nødvendigvis, men jeg skal ta deg på ordet og satse på at du hører på meg neste gang hvis jeg formulerer meg saklig.

Det er flere jeg både hører på og svarer saklig. Har du ikke sett det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Men Osten. Trykker du liker hvis ser at noen sjikanerer andre?

Det er vanskelig, om ikke umulig å svare på. Det jeg ser på som sjikane, trykker jeg selvfølgelig ikke liker på.  Jeg kan ikke alltid vite hva du reagerer på eller ser på som sjikane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (11 minutter siden):

 

Avslutningsvis synes jeg strengt talt at Kashmir får vel mye "diss" av de etablerte brukerne her inne. Ja, det har to sider, som alt annet. Men husk på at folk her inne har varierende grad av sårbarhet, og jeg har selv fått en advarsel for å kjefte på en psykotisk bruker som truet meg på livet. Iblant kan overbærenhet også være hensiktsmessig.

 

Og så må jeg kommentere dette, så ikke setningen i første gjennomlesing. Nei, det gjør hun virkelig ikke. Ikke sett i forhold til hva hun har servert tidligere. Det må være lov å si tydelig i fra at nå holder det med denne halshuggingen man blir utsatt for.

Når noe er tatt opp og forsøkt ryddet opp i får vi alle gi hverandre nye sjanser og forsøke starte på nytt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XbellaX skrev (7 minutter siden):

Nå suste du inn i offerrollen. Det vi forsøker å si til deg er at det hjelper lite med 100 unnskyldninger, prøv å gjøre noe med måten du svarer andre på i stedet.

La ikke vi ting bak oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

XbellaX skrev (5 minutter siden):

Slik som dette kan vi ikke ha det på forumet. Da må det være greit å være krystallklar i sine tilbakemeldinger. Ulike meninger er hjertelig velkommen, men da må man kunne ytre dem med vanlig folkeskikk.

 

 

 

 

 

 

image.thumb.png.d6a149aa11c7531db5f20736d52c1baf.png

 

Jeg har åpenbart blandet sammen to tråder med krangling her - beklager det.

OK - jeg hører hva du sier. Jeg fortsetter ikke denne diskusjonen her - jeg er ferdig med saken, vil helst ikke bli blandet inn i en ny stor diskusjon om samme tema :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (1 minutt siden):

Det er vanskelig, om ikke umulig å svare på. Det jeg ser på som sjikane, trykker jeg selvfølgelig ikke liker på.  Jeg kan ikke alltid vite hva du reagerer på eller ser på som sjikane. 

Alle vet hva sjikane er, og alle vet hva angrep er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg skal ikke blande meg, ville bare si at det ble litt mye mot Kashmir her og det er ikke greit. Vi har da plass til alle? :) 

Det handler da ikke om å ikke ha plass til, her er plass til alle, men det kan ikke være spesialregler for en bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Alle vet hva sjikane er, og alle vet hva angrep er.

Nei. Ikke alle leser ting likt.  Og dessuten, er det viktig hvordan man ordlegger seg. Jeg har også reagert mange ganger på rampelys på kg, tatt til orde mot mobbing og det jeg mener er sjikane. Men det handler om å ordlegge seg. Jeg har aldri blitt utestengt derfra. 

Endret av Osten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
XbellaX skrev (2 minutter siden):

Når noe er tatt opp og forsøkt ryddet opp i får vi alle gi hverandre nye sjanser og forsøke starte på nytt.

Er enig i dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
XbellaX skrev (Akkurat nå):

Det handler da ikke om å ikke ha plass til, her er plass til alle, men det kan ikke være spesialregler for en bruker. 

Ok. Beklager men jeg har ikke fått med meg alt, bare virket som det ble litt mye nå. Jeg vet ikke grunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osten skrev (1 minutt siden):

Nei. Ikke alle leser ting likt. 

Det har du ihvertfall 100 % rett i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (2 minutter siden):

La ikke vi ting bak oss?

Det har vi absolutt Kashmir, jeg har ikke behov for å diskutere mer med deg. Det jeg gjør er å diskutere med andre  menneskers innlegg. Det er fortsatt lov å diskutere her på forumet, og vi får tåle at andre også blander seg, logger seg på og leser til ulike tider på døgnet og føler derav for å kommentere når det passer dem. Det overlever alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XbellaX skrev (14 minutter siden):

Nå suste du inn i offerrollen. Det vi forsøker å si til deg er at det hjelper lite med 100 unnskyldninger, prøv å gjøre noe med måten du svarer andre på i stedet.

 

XbellaX skrev (1 minutt siden):

Det har vi absolutt Kashmir, jeg har ikke behov for å diskutere mer med deg. Det jeg gjør er å diskutere med andre  menneskers innlegg. Det er fortsatt lov å diskutere her på forumet, og vi får tåle at andre også blander seg, logger seg på og leser til ulike tider på døgnet og føler derav for å kommentere når det passer dem. Det overlever alle.

Jeg ser det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (4 minutter siden):

Jeg har åpenbart blandet sammen to tråder med krangling her - beklager det.

OK - jeg hører hva du sier. Jeg fortsetter ikke denne diskusjonen her - jeg er ferdig med saken, vil helst ikke bli blandet inn i en ny stor diskusjon om samme tema :)

Nå har du vel allerede blandet deg inn. Det jeg tar utgangspunkt i var flere innlegg i forrige uke der kanskje 90 % nå er slettet. 

Jeg håper dette er siste tråden vi trenger å ha om dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

 

Jeg ser det....

Om det er noe du vil si så kan du vel bare si det til meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

XbellaX skrev (2 minutter siden):

Om det er noe du vil si så kan du vel bare si det til meg? 

Jeg sier at når vi legger ting bak oss i en tråd og er enige om det, så fortsetter man ikke ved første anledning igjen. Det gjorde du faktisk. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (8 minutter siden):

Jeg sier at når vi legger ting bak oss i en tråd og er enige om det, så fortsetter man ikke ved første anledning igjen. Det gjorde du faktisk. 

Ja den ser jeg, det gjorde jeg. Helt riktig. Fordi du fortsetter jo i akkurat samme spor? Det ble veldig merkelig. Du suser inn i  "Jeg bare sier det : dine kommentarer bryr jeg meg ingenting om. Null og nada." Og da skjønner jeg at alt er akkurat som før, og her har vi ikke klart å få til noe som helst. 

 

 

Og så svarte var ISW og stjernestøv, fordi jeg opplevde det var misforståelser som trengte oppklaring.

Endret av XbellaX
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (20 minutter siden):

Det er flere jeg både hører på og svarer saklig. Har du ikke sett det? 

Jo, men jeg har sett så mange forsøke å nå inn til deg på så mange ulike vis og de aller fleste blir bare avfeid. Så jeg var oppriktig nysgjerrig på hvordan man skal formulere seg for at du faktisk skal høre (lese) det som står og reflektere over at det kanskje kan være noe i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...