Gå til innhold

Har barnet/ungdommen din arvet din(e) psykiske sykdommer/utfordringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja mitt har det dessverre. Han arvet bipolar av meg. Føler skam for at jeg valgte å få barn med diagnosene mine og førte det over på de. 

Anonymkode: 40f7b...238

Har du fått snakket med behandleren din om skammen? 

Anonymkode: 77b97...cca

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ah, ok. Du er stabil?

Nei, jeg sliter fortsatt, men jeg kan jo ikke gå i behandling hele livet for det om. Ikke har jeg lyst selv heller. 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, jeg sliter fortsatt, men jeg kan jo ikke gå i behandling hele livet for det om. Ikke har jeg lyst selv heller. 

Var det du eller behandler som tok opp å avslutte behandlingen?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var det du eller behandler som tok opp å avslutte behandlingen?

Det var vel jeg som hadde innsett at jeg hadde gått i mange år og ikke ble noe bedre så for både min egen og andres skyld andre som kanskje ville ha bedre nytte av behandling så avsluttet jeg. Men bipolar kan uansett ikke behandles med samtaler annet enn noe psykoedukasjon for å lære om sykdommen,men da hadde jeg gått der i 2 år og det er jo ikke så mye å lære heller annet enn hold søvnrytmen, spis sunt og jevnt og kom deg ut daglig. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har arvet ADHD av mamma, ja. Samt at jeg har vokst opp med en mor som har hatt anoreksi og bulimi hele barndommen min - så har "arvet" det også...

Anonymkode: 620ba...ee9

Får du hjelp? Leit å høre .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...