Gå til innhold

Fett og overflødig hud.

Anbefalte innlegg

Gjest veslejenta

Siden November -02 har jeg slanket meg fra 71 kg til 57 kg. Min høyde er 161. Problemet mitt nå er at der ligger en del fett nedenfor navlen som jeg rett og slett ikke får bort, og huden er pløsete. Jeg har født 4 barn så dette må vel fjernes operativt kan jeg tenke meg. Får jeg dette dekket eller må jeg betale det selv? Hvor mye vil det koste og hva må gjøres?Er det noe jeg kan gjøre selv? Jeg har stramme magemuskler.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/48479-fett-og-overfl%C3%B8dig-hud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har også det samme problemet, etter fire graviditeter med opp og ned i vekt så er huden på magen blitt løs og hengete.

Jeg har snakket med min fastlege og han så at hvis jeg først prøvde å slanke meg litt så skulle han sende en hennvisning til plastiskkirurgi på sykehuset her hjemme.

Jeg er 156 cm høy og veier 74 kg så jeg regner med å komme meg ned ca 10 kg før jeg ber om henvisningen.

Det skal dekkes av trygde kontoret hvis det gjøres på et offentlig sykehus.

Klem fra Kime.

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Hvis vekten er normalisert og musklene er Ok, er det ikke så mye du kan gjøre uten operasjon.Det kan høres ut som om du er kandidat for bukplastikk.. Bare de mest uttalte tilfellene kan få hjelp gjennom folketrygden. Kostnadene vil være ca 25-35.000

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...