Gå til innhold

Du som ikke lengre går i behandling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (1 time siden):

Vi ble enige om det sammen, for jeg trengte ikke den behandlingen. Men hadde det vært idag ville jeg fortsatt noen timer til for å få svar på en del spørsmål.

Vil du begynne i en "ny" behandling og få svar på de spørsmålene?

Anonymkode: 75b29...f48

psykedeliker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil du begynne i en "ny" behandling og få svar på de spørsmålene?

Om nødvendig. Det er ikke god ressursbruk. Men hvem bryr seg om dét, når det viktigste i helsevesenet er å følge manus og opprettholde samfunnsløgnen? (Det kan ihvertfall se sånn ut.)

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg avsluttet fordi jeg kjente det var riktig. Behandler var uenig. Ingen affekt, ikke trengt behandling siden  

Anonymkode: 69e08...6b5

Kan jeg spørre hva som var problemstillingen og hvor lenge du hadde gått i behandling?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Behandler var ekstrakt uenig i at jeg ville avslutte ved dps 

Anonymkode: 69e08...6b5

Det må være en god følelse at du hadde "rett" og ikke har trengt behandling siden. Jobber du?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...