Gå til innhold

Når du føler deg akutt veldig nede, desperat, fortvilet og angstfull og aleine i verden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Strekker du deg ut til noen da? Føler du et behov for å fortelle det til noen, f.eks legen din, at du har det sånn, i et forsøk på å få lindring av smerten din? Liksom hvis du deler med noen hvordan du har det, så føles det litt bedre? Eller bare går du med det helt aleine inni deg?

Tipper 99% bare går med det inni seg uten å strekke seg ut til noen. Det er nok bare jeg som er unormal som trenger noen å snakke med. 

Anonymkode: 0d3ce...f5e

Fortsetter under...

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Strekker du deg ut til noen da? Føler du et behov for å fortelle det til noen, f.eks legen din, at du har det sånn, i et forsøk på å få lindring av smerten din? Liksom hvis du deler med noen hvordan du har det, så føles det litt bedre? Eller bare går du med det helt aleine inni deg?

Tipper 99% bare går med det inni seg uten å strekke seg ut til noen. Det er nok bare jeg som er unormal som trenger noen å snakke med. 

Jeg er som deg, jeg trenger å snakke ut om det. Pleide å være sånn som aldri sa noe før men det ble for vondt. 

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden):

Jeg er som deg, jeg trenger å snakke ut om det. Pleide å være sånn som aldri sa noe før men det ble for vondt. 

Ja, det er nettopp det. Det er så vondt! Jeg klarer ikke å ha det sånn. Takler det ikke!

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, det er nettopp det. Det er så vondt! Jeg klarer ikke å ha det sånn. Takler det ikke!

Har du noen å snakke med da?

Annonse

Den forsvunne diamanten
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, ikke nå dessverre 😢

Uff så vondt, det må være veldig vanskelig for deg. Har du ingen venner som du kan snakke med heller?

AnonymBruker
Den forsvunne diamanten skrev (24 minutter siden):

Uff så vondt, det må være veldig vanskelig for deg. Har du ingen venner som du kan snakke med heller?

Jo.. eller nei, jeg trodde jeg hadde en venn da, men den har avspist meg. Noe jeg skjønner veldig godt. Det ble for mye syting fra min side. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du foreldre du kan prate med?

Anonymkode: 6d78b...064

Nei absolutt ikke

Men det går bra. Mest lurte jeg på om det var vanlig å få et behov for å dele med noen hvordan man har det når ting står på som verst

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...